کاخ سفید توسط یک ایرانی به فروش می رسد + گزارش تصویری

پنجشنبه ، 23 مهر 1388 ، 13:59

تبعات بحران اقتصادی در امریکا موجب شده تا یک نسخه از کاخ سفید که از جاذبه های گردشگری واشنگتن است در معرض فروش گذاشته شود!

به گزارش سرویس گردشگری بانکی ، فرد میلانی ، که یک شهروند ایرانی-امریکایی است ، نمونه ی کوچک کاخ سفید را به قیمت 10 میلیون دلار حراج کرده است.

فرد دلیل اصلی این کار خود را مجبور شدن به دلیل بحران اقتصادی عنوان کرد و گفت:" با وجود تمام علاقه ای که به این ساختمان دارم و زحمتی که برای آن کشیدم مجبورم این بنای زیبا را برای فروش بگذارم چون واقعا توانایی مالی اداره و هزینه کردن برای آن را ندارم."

وقتی از آقای میلانی در مورد ساخت این بنا می پرسیم آهی می کشد و می گوید:" حتما انتظار دارید یک داستان جذاب و عجیب مرا به سمت ساختن این بنا کشانده باشد ، اما واقعیت این است که من 7 سال پیش به دنبال خانه بودم ، پس از خرید زمین ، معمار به من گفت : دوست داری یک کاخ سفید کوچک برایت طراحی کنم؟ و من هم پذیرفتم ، البته در این راه داستانهای ناامید کننده ای هم برای من اتفاق افتاد که ترجیح می دهم نگویم."

این ساختمان که شباهت بسیاری از نمای بیرون به کاخ سفید دارد ، در داخل نیز به سبک کاخ سفید ساخته شده است ، به طوری که استخر ویژه ی کاخ سفید ، اتاق کار و اتاق خواب آبراهام لینکون ، و موارد مشابه دیگری را در داخل خود جای داده است.

یکی از مشکلات آقای میلانی همسایه ها هستند ، برخی از آنها از اینکه در نزدیکی چنین بنایی زندگی می کنند خوشحال هستند ولی عده ی زیادی از همسایه ها از اینکه مدام گردشگران برای بازدید و عکس گرفتن از این بنا ، به اینجا مراجعه کرده و آرامش آنها را به هم می زنند ، گلایه و حتی تهدید به شکایت کرده اند.

بهر حال آقای میلانی قصد فروش این خانه را دارد ، گزارش تصویری از این بنا را با هم می بینیم:

White-House-replica

 

White-House-replica2

White-House-replica3

White-House-replica4

White-House-replica5

White-House-replica6

White-House-replica7

White-House-replica8

White-House-replica9


تهیه و تنظیم : سرویس گردشگری بانکی

► شرکتی به شکل هرم / قسمت اول
دانستنی های جالب در مورد پول ◄

مطالب مرتبط
بنر