تخفيف 10تا 30درصدي محصولات درنمايشگاه مصلي تهران

سه شنبه ، 27 بهمن 1388 ، 18:18

سرپرست سازمان بازرگاني استان تهران در مراسم آغاز بکار ششمين نمايشگاه فروش مستقيم محصولات برتر مواد غذايي و شوينده بهداشتي گفت: اين نمايشگاه 158 غرفه را در خود جاي داده است و محصولات معتبر را با تخفيف 10 تا 30درصدي عرضه مي کند.

چهاردهمين نمايشگاه بين المللي مواد غذايي
به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از ستاد خبري ششمين نمايشگاه فروش مستقيم محصولات برتر مواد غذايي،"يدالله صادقي" ، روز سه شنبه در اين نمايشگاه که در محل مصلي بزرگ تهران برپا است ،گفت: تامين مايحتاج مردم از طريق عرضه مستقيم و ارايه تخفيف از مزاياي برپايي نمايشگاه بشمار مي رود.

 

وي تصريح کرد، از آنجايي که در برپايي نمايشگاه تلاش برآن بوده است تا برترين‌ها حضور يابند ، به طورقطع انتظارات مصرف کننده از لحاظ کيفيت برآورده خواهد شد.
به گفته صادقي ، با فرا رسيدن ايام پاياني سال و افزايش تقاضا براي کالاها بويژه مواد غذايي مي توان با ايجاد نمايشگاه هاي مستقيم و ايجاد بازارهاي مجازي ضمن جلوگيري از انحصار ، در جهت تعادل بخشيدن به عرضه و تقاضا موثر کمک کرد .

به گفته صادقي ، صنوف و توليدکنندگان نيز در صورت تمايل مي توانند با اختصاص مکاني نسبت به عرضه مستقيم کالا اقدام کنند و ممنوعيتي در اين خصوص وجود ندارد .
وي درباره عرضه گوشت قرمز در بازار نيز گفت: وزارت بازرگاني از بيستم آبان ماه امسال با اتخاذ تدابيري ويژه روزانه حدود يک هزار راس گوساله را از استان سيستان و بلوچستان تامين و وارد بازار کرده است و اين اقدام تا زماني که نرخ هر کيلو گوشت گوساله کمتر از يکصد هزار ريال باشد، ادامه دارد.

به گفته صادقي ، در آستانه سال جديد روند عرضه گوشت گوساله به نحوي خواهد بود که تمام کاستي‌ها و کمبود در بازار از نظر گوساله زنده برطرف شود.
ياد آور مي شود،از مجموع 158 شرکت‌ معتبر موادغذايي و شوينده ، 36 شرکت به عرضه مواد شوينده بهداشتي و مابقي مواد غذايي را توزيع مي کنند.

گفتني است، ششمين نمايشگاه فروش مستقيم محصولات برتر مواد غذايي و شوينده مواد بهداشتي تهران تا روز هفتم اسفند ماه امسال پذيراي حضور مردم در محل بزرگ مصلي امام (ره) خواهد بود.

► 21 میلیون فقیر در آسیا حاصل بحران مالی اخیر
زوج انگلیسی جایزه 56 میلیون یورویی بردند + گزارش تصویری ◄

مطالب مرتبط
بنر