5 ایرلاین برتر دنیا در سالی که گذشت

يكشنبه ، 19 آبان 1398 ، 13:41

 این روزها سفر با هواپیما یکی از رایج ترین روش ها برای مسافرت است. از این رو شرکت های هواپیمایی یا ایرلاین های بسیاری وجود دارند که خدمات پروازی مختلفی ارائه می دهند. رقابت در میان این شرکت ها آنقدر زیاد است که هر کدام در تلاش هستند تا به هر روشی از کاهش خرید بلیط هواپیما گرفته تا شاخص های مختلف کیفیتی مشتریان را به سمت خود جذب نمایند و در نهایت به سود دهی کلانی برسند. هر سال یک بار مراکز مختلف ایرلاین بر اساس الگوریتم ها و پارامتر هایی که در سراسر دنیا تعیین شده است رتبه بندی های خاص خود را انجام داده و فهرستی از بهترین ایرلاین های سراسر جهان تهیه می کنند. این لیست برای شرکت های هواپیمایی اهمیت بسیاری دارد به همین دلیل تمام تلاش شان را می کنند تا در صدر این فهرست قرار بگیرند.

وقتی صحبت از سفر به کشور های خارجی و تهیه بلیط خارجی به میان می آید، اکثر مسافرین سعی می کنند جایگاه ایرلاینی که از همه مناسب تر است را بررسی کرده و بر اساس همان بررسی ایرلاین خود را انتخاب نمایند. مواردی مانند کیفیت در خدماتی که توسط ایرلاین ارائه می شود، برنامه منظرم در پرواز مهم ترین تاثیر را در انتخاب مسافرین دارند.

از این رو ما قصد داریم تا در این مطلب به معرفی 5 ایرلاین برتر در دنیا بپردازیم. این 5 ایرلاین توسط سایت اسکای ترکس که یکی از معتبر ترین سایت های تحقیقاتی در جهان و در زمینه رتبه بندی می باشد انتخاب شده است. در ادامه با ما همراه باشید.

1. شرکت هواپیمایی امارات

اگر قصد سفر به دبی را داشته باشید می توانید از این ایرلاین متفاوت و خوب استفاده کنید. این شرکت هواپیمایی یکی از بهترین شرکت ها در کل خاورمیانه بوده و جزء یکی از برترین ایرلاین های هوایی در کل دنیاست. این ایرلاین یکی از 10ها شرکتی است که زیر گروه شرکت بزرگ امارات است و مدیریت آن را دولت محلی دبی بر عهده دارد. اصلی ترین دفتر مرکزی ایرلاین امارات در فرودگاه بین المللی امارات دبی قرار دارد. از این دفتر پروازهایی به مقاصدی مانند، شرق آسیا، خاورمیانه، آمریکای شمالی، اروپا، آفریقا صورت می گیرد.

خرید بلیط هواپیما مستر بلیط یکی از راه های سفر از طریق این ایرلاین است که شما می توانید تجربه سفری لذت بخش را برای خود به ارمغان بیاورید. نخستین فعالیت این شرکت هواپیمایی از سال 1985 آغاز شد و اولین پروازش هم با هواپیمای ایرباس A320 و بوئینگ 737-300 صورت گرفت. اولین مقصد این هواپیما ها کشور پاکستان و بمبئی به دهلی بود. این شرکت توانایی خرید هواپیماهای نو را نداشت و تا مدت ها با هواپیمای بوئینگ 727-200 که 4 فروند بودند فعالیت می کرد اما در حالحاضر این شرکت دارای بهترین هواپیماهای به روز دنیا با امنیتی بالا در پرواز می باشد.

2. شرکت هواپیمایی ایرفرانس

اگر قصد دارید از تهران به پاریس سفر کنید، امکان استفاده از این ایرلاین برای تان وجود دارد. درست در سال 1933 بود که 5شرکت در فرانسه با نام های آرینه، ایر اورینت، پرتال هوایی عمومی، شرکت بین المللی نابری فرانسه و شرکت ایریونیون با یکدیگر ادغام شدند. ترکیب این 5 شرکت تبدیل به یک شرکت واحد به نام ایرفرانس شد. درفتر مرکزی این ایرلاین برتر در شمال پاریس و ترامبه آنفرانس و فرودگاه شارل دوگل قرار دارد. همچنین فرودگاه های تولوز، بلانیاک، لیون سنت، اورلی، مارس پروانس و اگزوپری از جمله مهمترین فرودگاه های مهمی هستند که ایرفرانس در آن ها فعالیت دارد. راه های مختلفی برای خرید بلیط هواپیمای این ایرلاین وجود دارد که اگر سایت مستر بلیط را انتخاب کنید می توانید با خرید بلیط چارتر در هزینه های سفر خود صرفه جویی نمایید.

3. کانتاس ایرلاینز

شرکت هواپیمایی کانتاس ایرلاینز یکی از بزرگترین و اصلی ترین فرودگاه های بین المللی کشور استرالیا است. این ایرلاین رتبه سومین ایرلاین برتر جهان را دارد. این شرکت هواپیمایی در سال 1920 تاسیس شد اما فعالیت خود را به صورت رسمی از سال 1921 آغاز نمود. اگر قصد سفر به سیدنی را دارید، می توانید از این ایرلاین استفاده کنید. دفتر مرکزی شرکت کانتاس ایرلاینز در فرودگاه بین المللی بریزبن سیدنی قرار دارد.

4. قطر ایرویز

اگر قصد دارید با یکی از لوکس ترین شرکت های هواپیمایی سفر کنید، ایرلاین قطر ایرویز یک گزینه مناسب است. این شرکت متعلق به قطر است و اگر قصد سفر به دوحه را داشته باشید، می توانید از این ایرلاین استفاده کنید. این ایرلاین در سال 1933 آغاز به کار کرد و در دفتری در شهر دوحه شرکت خود را افتتاح نمود. در ابتدای کار تنها رو هواپیمای اجاره ای داشت اما اکنون دارای بهترین هواپیماهای لوکس و امن از لحاظ مسافربری و پروازی می باشد. شرکت قطرایروز در اوایل متعلق به یک خانواده مشهور قطری بود اما بعدها دولت آن را خرید. این شرکت در حال حاضر بیش از 150 پرواز روزانه به مقاصد مختلفی همچون، اروپا، آسیا، آفریقا، خاورمیانه، آمریکا و اقیانوسیه دارد.

5. ایر نیوزلند

این شرکت هم یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی معتبر در سطح جهانی است و جزء یکی از برترین و بزرگ ترین شرکت های هوایی نیوزلند به شمار می رود. خدمات قسمت پریمویم اکونومی این ایرلاین به حدی باکیفیت است که اکثر مسافرین این ایرلاین آن را با بخش فرست کلاس یکسان می دانند.

شما می توانید رتبه بندی قبلی ایرلاین های دنیا را در مقاله ۱۰ ایرلاین برتر دنیا مشاهده کنید.


► فروش تورهای اقساطی ویژه نوروز 99
آناکلیا ساحلی مملو از آرامش ◄

مطالب مرتبط
بنر