آناکلیا ساحلی مملو از آرامش

دوشنبه ، 20 آبان 1398 ، 15:05

آناکلیا در غرب گرجستان و کنار دریای سیاه، مقصد محبوب گردشگران خارجی و همچنین دوستداران طبیعت است. آرامش و تماشای طبیعت بکر و دست نخورده در این شهر، آب و هوای گرم و آفتابی، شهری ساحلی، معماری مدرن و باستانی، هتل ها و اقامتگاه های لوکس و لاکچری، موج شکن های سنگی در ساحل دریای سیاه، بندرگاه و پل های ساحلی در آناکلیا، این شهر کوچک در غرب گرجستان را به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری گرجستان تبدیل کرده است.

اگر به دنبال سفر رویایی به گرجستان هستید و از ساحل و دریا و صدای امواج لذت می برید بهترین انتخاب می تواند شهر ساحلی 150 کیلومتری آناکلیا باشد، شهری که در این ده سال اخیر چنان پیشرفت کرده که می تواند برایتان لذتی دوچندان از ساحل و هر آنچه در نظر دارید داشته باشد. تاریخ این شهر ساحلی کوچک به قدری جالب است که بهتان پیشنهاد می دهم با ورودتان به این شهر درباره آن پرس و جو کنید. به سبب با نزدیک بودن به دو شهر مهم گرجستان یعنی تفلیس و باتومی، می توانید از جاذبه های دیدنی آنها با تجربه ای به یادماندنی از تور گرجستان بهره ببرید و گردشی خاطره انگیز را تجربه کنید.

آناکلیا در حقیقت مقصدی برای تمامی فصول است اما برای بیشترین لذت بهتر است در انتهای بهار و ابتدای تابستان از این شهر دیدن کنید. به عقیده بسیاری از محلی های این منطقه، شنا کردن و آفتاب گرفتن در آناکلیا می تواند بسیاری از بیماری ها را از شما دور کند و تا حدود زیادی شما را درمان کند که همین نیز یکی از دلایل انتخاب این شهر ساحلی توسط گردشگران تور گرجستان قیمت است. آناکلیا از نظر آب و هوایی یکی از بهترین ساحل ها در فصل های پاییز و بهار و البته تابستان است که شباهت خیلی زیادی به ایران و چهار فصل بودن ایران دارد و همین باعث شده است که توریست های خارجی بسیاری از مناطقی که چندان آفتاب خوبی ندارند، این منطقه را برای سفر انتخاب کنند.

اقامتگاه های جذاب و مدرن در ساحل آناکلیا که در نزدیکی دریای سیاه واقع شده است جزو اولین سکونتگاه های توریست های تور گرجستان لحظه آخری محسوب می شود که تقریبا می توان آن را جزوی از مهمترین جاذبه های گردشگری آناکلیا به حساب آورد. وجود موج شکن های سنگی و مدرن در ساحل که نه تنها در مقابل امواج سهمگین دریا مقاومت می کنند، بلکه زیبایی خاصی را به ارمغان آورده اند که می توانید از محل اقامتتان در اقامتگاه های ساحلی آناکلیا این منظره را از نزدیک مشاهده کنید و در خاطرتان ثبت کنید.

تجربه یک شهر ساحلی آرام و هتل های مدرن و عالی در اطراف ان شهر، وجود پلی معلق و در عین حال خوش آب و هوا و باصفا که محلی برای گردش و تفریح گردشگران است، قدم زدن بر روی ساحل شنی و دیدن مناظر دور و شگفت انگیز دریا، میزبانی روستاییان آناکلیا و غذاهای مطبوع و خوش طعم گرجی، این منطقه را به مقصدی محبوب بدل کرده است

► 5 ایرلاین برتر دنیا در سالی که گذشت
آشنایی انواع ریسک مالی ◄

مطالب مرتبط
بنر