دکتر حساب، مرجع آنلاین ارائه خدمات مشاوره مالی، مالیاتی و بیمه ای

چهارشنبه ، 11 تیر 1399 ، 07:26

نقش مشاور مالی در کسب و کار از اهمیت بسیاری برخوردار است و در واقع یک مشاور مالی با ارائه راهکار هایی کارآمد برای فرد یا شرکت باعث افزایش درآمد، کاهش هزینه ها، تسویه بدهی ها و  ... می شود و در نهایت می توان گفت که یک مشاور مالی کسی است که می تواند به افراد، شرکت ها و کسب و کار ها به واسطه مشاوره دادن کمک نماید تا به اهدافی که در رابطه با مسائل مالی دارند برسند.

نقش مشاور مالی در کسب و کار زمانی مشخص می شود که شما نیازمند طیف وسیعی از اطلاعات از جمله اطلاعاتی در رابطه با روند اقتصادی، تغییرات سیستم های نظارتی و کنترل مسائل مالی خود را نیاز دارید. در واقع فردی که به عنوان یک مشاور مالی به فعالیت می پردازد نقش پررنگی در کسب و کار کارفرمای خود خواهد داشت و به واسطه حضور خود سبب می شود تا کارفرمایان در کسب و کار خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و بتوانند بدون هیچ نگرانی به تمامی سوالات و مشکلاتی که در رابطه با مسائل مالی برایشان رخ می دهد پاسخ گو باشند.

فراموش نکنید مشاوره مالی خوب، در اقتصاد امروز، رمز موفقیت یک کسب و کار است.

کار را به کاردان بسپارید

بیشتر صاحبان کسب و کار دانش و یا سابقه ای در مورد امور مالی و استفاده از حساب های پرداختی و ... ندارند لذا بهتر است که یک تيم مشاوره حسابداري خبره که تجارب ويژه اي در این حیطه دارد، اموری از این دست را در کسب و کار شما به عهده گیرد. در نتیجه ی این امر، احتمال اشتباه کردن و ایجاد مشکلات مالی و هزینه-بر کاهش پیدا میکند. یک اشتباه مالی حتی میتواند بر روی برند و اعتبار کسب و کار شما نیز تاثیر گذار باشد.

حسابداری و حفظ سرمایه

از دیرباز حسابداری به عنوان یکی از ارکان کسب و کار وجود داشته است و شاید قدیمی ترین ابزار آن را بتوان چرتکه دانست. حسابداری خدمتی است که با فراهم کردن اطلاعات مالی مورد نیاز مدیران، مالیات دهندگان و حتی افراد عادی و ... به آنها کمک میکند تا بتوانند تصمیم گیریهای آگاهانه تری انجام دهند. امروزه با توجه به افزایش اهمیت تصمیم گیری در بازارهای رقابتی، پیچیده تر شدن روابط مالی و قوانین سخت مالی و مالیاتی بیش از پیش نیاز به مشاور مالیاتی و مشاورین مالی برای هر شخص یا شرکت احساس می شود. در زیر با هم مرور میکنیم که چرا ما یک مشاور مالی انتخاب کردیم و چرا دکترحساب ( موسسه محاسب تراز حلما) را انتخاب باید کرد؟

تمرکز بر کسب و کار

یک کسب و کار نیاز به توجه و رسیدگی بنیان گذار خود دارد تا ایده در حال رشد خود را تبدیل به یک کالای موفق (محصول و یا خدمت) سازد. درنتیجه، شما به عنوان پایه گذار کسب و کار باید زمان خود را وقف تدوین و اجرای استراتژی، مارکتینگ و بازاریابی، تامین مالی و جذب سرمایه و سایر حیطه های اصلی نمایید که به عنوان عملیات های مهم کسب و کار، نیازمند توجه ویژه ی شما هستند. در نتیجه داشتن یک تيم مشاوره مالی و مالياتي حرفه اي و با تجربه می تواند بار محاسبات امور مالی و مالیاتی را از دوش شما بردارد و به شما کمک کند تا با زمان بیشتر و فکر بازتر به امور مدیریتی بپردازید و البته از اطلاعاتی که حسابدار به شما میدهد در تصمیم گیری هایتان استفاده نمایید.

تغییرات بسیار زیاد و سریع در قوانین مالیاتی

قوانین مالیاتی به طور مداوم در حال تغییر هستند و پیگیری این تغییرات برای افراد عادی بسیار دشوار است. این عدم تسلط به قوانین مالیاتی باعث میشود تا خطر اشتباهات مالیاتی و مدیریت نامناسب مسائل مالیاتی افزایش یابد. یک تيم مشاوره مالی و مالياتي حرفه اي و با تجربه می تواند با تسلط به این قوانین و آگاهی از قوانین جدید کمک بزرگی به شما در بهره مندی از قوانین کند. همچنین گاهی شما به علت نداشتن آگاهی کافی از قوانین ممکن است نتوانید به خوبی از مزیت های مالیاتی و روشهای تخفیف قانونی آن بهرمند شوید، ولی یک تيم مشاوره مالی و مالياتي متخصص معتبر و کارکشته، تمامی این موارد را برای شما در نظر خواهد گرفت.

زمانی برای استراحت

اگر شما تمام وقت خود را صرف امور کسب و کار خود کنید در پایان روز وقتی برای استراحت و کنار خانواده بودن نخواهید داشت. با سپردن مسائل مالی به یک متخصص مورد تایید، خیالتان از همه چیز راحت باشد و میتوانید وقت و فکر آزاد تری داشته باشید تا بتوانید آنگونه که نیاز داید استراحت کنید و برای روزهای بعد وتلاش براي موفقيت هاي بيشتر آماده شوید.

کاهش هزینه ها

بسیاری از صاحبان کسب و کارها بر این باورند که با انجام کارها توسط خودشان بهتر میتوانند پول و منابع را حفظ کنند اما واقعا چنین نیست. در واقع یک حسابدار حرفه ای می تواند پول بیشتری را برایتان ذخیره کند. زیرا سطح پایینتری از ریسک برای خطاهای انسانی، فقدان دانش مورد نیاز، زمان پرداخت ها و تعهدات مالیاتی فراموش شده و حساب های قابل دریافت به تعویق افتاده وجود خواهد داشت و این یعنی صرفه جویی در پول و زمان. لازم است به این نکته توجه کنید که زمانی که شما صرف این کارها توسط خودتان میکنید، میتوانست صرف پیشرفت پر سرعت تر کسب و کار شما شود. توصیه میکنیم یکبار این کار را امتحان کنید و همین الان تلفنتان را بردارید و پس از یافتن یک متخصص حرفه ای، یک وقت مشاوره بگیرید. پس از جلسه اول مشاوره مالی و گفتمان، به این نتیجه خواهید رسید که دانش شما برای هدایت مسایل مالی کافی نیست و متخصصان امور مالی میتوانند کسب و کار شما را بشدت متحول کنند.

این موسسه پس از چندین سال سابقه کاری در ارائه خدمات حسابداری، مالیاتی، ثبتی و مشاوره مدیریت به شرکت های بزرگ، متوسط و کوچک و با استفاده از تجارب مدیران خود با اخذ مجوز ثبت از جامعه حسابداران رسمی، نسبت به ثبت رسمی موسسه، در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران طی شماره 41127 اقدام نموده اند.

این موسسه طبق قراردادهای منعقده با شرکتهای بازرگانی، صنعتی و پیمانکاری مختلف از جمله : شرکت ساختمانی مرصوص پی، شرکت مهندسی و ساخت فرآیند ثاقب، گروه صنعتی مهارت جهان، شرکت توسعه فولاد زمین ایرانیان، شرکت نفت وگاز پارس کرانه قشم، شرکت آرایشی و بهداشتی فلر، شرکت فولاد صنعت آرمان پارسه، شرکت فولاد مجد ایرانیان، شرکت داده پردازان ساینا ایرانیان (دکترساینا)، شرکت الوند توان انرژی، شرکت پتروسینا، فصلنامه تخصصی ترانسفورماتور، موسسه نشر جوامع اسلامی، شرکت پیشرو صنعت ورق ایرانیان، شرکت کیهان فولاد کهبد، شرکت دایان آرمان پویا، شرکت کشت و صنعت سبز نیکا، شرکت فولاد نقش پدیده، شرکت پدیده فولاد نوری، شرکت توسعه فولاد نور عماد، شرکت مشاوره تبلیغاتی پدیده خلاق نیکان، شرکت تجارت یار ژوبین، شرکت زردی شکن رسام، شرکت دارو تجهیز افلاک، شرکت پاک گستر پرمون، شرکت سازه استیل پدیده، شرکت پارس لوله پاسارگاد و ... همکاری داشته است.

همچنین این موسسه پس از اخد مجوزهای لازم و دریافت نماد الکترونیکی، با راه اندازی سایت دکتر حساب به نشانی www.drhesab.net و با بهره گیری از تجارب مدیران خود، اقدام به ارائه خدمات مشاوره مالی، مالیاتی، بیمه ای و ثبت شرکت به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری به بسیاری از فعالان اقتصادی نموده است.

► «صفر تا صد مالیات»
چطور سلامت جنسی خود و شریک مان را تضمین کنیم؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر