سرویس «پرداخت مستقیم» آپ، تحولی نوین در نظام پرداخت

يكشنبه ، 11 مهر 1400 ، 10:55

آیا تابحال به انجام پرداخت‌های آنلاین خود بدون نیاز به ورود به درگاه پرداخت اینترنتی، وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و دردسرهای رمز پویا فکر کرده اید؟ آپ برای اولین بار در ایران این امکان را برای کاربران فراهم کرده است. اگر کاربر اپلیکیشن آپ هستید، کافی ست به آیکون پرداخت مستقیم در صفحه دوم اپلیکیشن آپ مراجعه و این روش پرداخت را برای سفارش‌های اسنپ فود خود فعال کنید. اگر کسب‌وکاری هستید که در صدد ارائه این روش پرداخت به کاربران و کاهش نرخ ریزش کاربران در مرحله پرداخت هستید، کافی ست با ایمیل ‏DirectDebit[at]asanpardakht.ir در ارتباط باشید.

امروزه دغدغه‌های فکری مختلف، اجازه تمرکز کافی را برای دیگر امور زندگی از ما سلب کرده‌اند. برای مثال چندین بار پیش آمده است که پرداخت ماهانه قبوض، پرداخت اقساط، شارژ اینترنت، شارژ اشتراک ماهانه فلان سرویس و غیره را فراموش کرده‌ایم و دردسرهای بعد از آن، چیزی جز هدر‌دادن وقت و بهم ریختن اعصاب نبوده است.

گاهی اوقات هم که قصد داریم این تراکنش‌ها را انجام دهیم، انواع مشکلات از جمله فراموش کردن شماره کارت، CCV2 و …، ارسال نشدن رمز پویا، اشتباه وارد کردن اطلاعات، مشکلات اینترنت و غیره، مجددا تمرکز و وقت ما را به بازی می‌گیرد!

اما اکنون اپلیکیشن آپ راه‌حل رفع چالش‌های ذکر شده را با سرویس «پرداخت مستقیم» ارایه داده است.

پرداخت مستقیم یا دایرکت‌دبیت (Direct Debit) سرویسی است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند پرداخت‌های خرد و پرتکرار و همچنین پرداخت‌های دوره‌ای/اشتراکی مربوط به خدمات مختلف را تا سقف مشخص شده‌ بدون اینکه به درگاه پرداخت اینترنتی مراجعه کنند یا نیاز به وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و رمز پویا باشد را تنها با یک کلیک و یا به صورت اتوماتیک انجام دهند.

در این عملیات، کاربر پس از اینکه بانک و حساب خود را مشخص کرد به شرکتی که پروسه پرداخت مستقیم (آپ) را به عهده دارد اجازه می‌دهد تا برای پرداخت ھزینه‌هایی مانند صورتحساب قبض، پرداخت اقساط، خرید روزانه، سفارش غذا و غیره را تا سقف مشخص شده توسط کاربر و بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات کارت بانکی، از حساب مشخص شده را برداشت کند.

برای نمونه اگر به طور روزانه یا در تعداد دفعات زیاد اقدام به ثبت سفارش غذا از طریق اسنپ‌فود دارید، باید در هر مرتبه اطلاعات کارت بانکی خود را وارد نمایید و رمز پویا دریافت کرده و مجدد آن را در قسمت‌های مربوطه درج کنید. اما با سرویس پرداخت مستقیم آپ می‌توانید این پروسه را بدون اینکه درگیر اتلاف وقت برای درج اطلاعات کارت بانکی و رمز پویا شوید، به صورت لحظه‌ای و با سقف برداشت تعیین شده، به صورت اتوماتیک انجام دهید.

در حال حاضر امکان اتصال حساب از 11 بانک شامل بانک ملت، ملی، سامان، انصار، ایران زمین، سرمایه، پست بانک، مهر ایران، سینا، دی، ملت در سرویس پرداخت مستقیم آپ وجود دارد. به زودی امکان دسترسی و تعریف حساب از دیگر بانک‌ها نیز درنظر گرفته خواهد شد.

سرویس پرداخت مستقیم آپ، در خدمت کسب‌وکار شما

آپ در راستای تقویت اکوسیستم کسب و کارهای نوپا و همچنین ارایه خدمات متنوع در بخش سرویس پرداخت مستقیم، امکان ارائه این سرویس به کسب و کار شما را در این بخش فراهم ساخته است.

قابل اشاره است که اپلیکیشن آپ با بیش از ۴۰ میلیون نصب، بزرگترین اپلیکیشن پرداخت در کشور است. بنابراین پذیرندگان و کسب‌وکارهای سرویس پرداخت مستقیم، در معرض دید تمامی این کاربران قرار خواهند گرفت.

یک مزیت رقابتی قابل توجه برای کسب‌وکارهای پذیرنده

این روش پرداخت یک مزیت رقابتی قابل توجه برای کسب‌وکارهایی است که تمامی یا بخشی از کاربران آنها، پرداخت‌هایی پرتکرار و خرد و انجام‌ می‌دهند و یا حق اشتراک پرداخت می‌کنند.

فراهم ساختن بهترین تجربه پرداخت برای کاربران

کاربر پس از فعالسازی قرارداد پرداخت لحظه‌ای، تمامی پرداخت‌های خود را تنها با یک اشاره ویا بصورت خودکار انجام می‌دهد. این در حالی‌ست که پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی مستلزم وارد نمودن اطلاعات کارت بانکی، دریافت رمز پویا و... در هر تراکنش پرداخت است. همچنین در این روش تمامی مراحل ساده و کاربرپسند برای اتمام انجام تراکنش درنظر گرفته شده است.

برای مشاوره و راهنمایی جهت ارایه خدمات «پرداخت مستقیم آپ» برای کسب‌ و‌ کار خود با ایمیل ‏DirectDebit[at]asanpardakht.ir در ارتباط باشید

► روشویی های زد دیزاین
گمانه‌زنی‌ها به اوج رسید/ عضو پنجم هیات مدیره استقلال متمول نیست! ◄

مطالب مرتبط
بنر