افتتاح حساب پی پال در سریع ترین زمان ممکن با کمترین هزینه

يكشنبه ، 28 آذر 1400 ، 14:20


برای بسیاری از ما پرداخت پول در وب‌سایت‌های خارجی، بیشتر شبیه به یک کابوس است. از آنجایی که سیستم بانکی کشورمان تحریم است، انجام تراکنش‌های بین‌المللی برایمان غیرممکن است. حتی برای استفاده از سرویس‌هایی که کشورمان را تحریم نکرده‌اند هم نیاز به تراکنش بین‌المللی خواهیم داشت که به هیچ وجه توسط کارت‌های عضو شتاب داخل کشور، امکان‌پذیر نخواهد بود. برای مثال اگر بخواهید از طریق افتتاح حساب پرفکت مانی که تحریم نیست، کارهای مربوط به خرید از سایت‌های خارجی و یا انتقال ارز را انجام بدهید، باز هم نیاز به یک شرک واسط داخلی خواهید داشت. برخی از شرکت‌های داخلی معتبر، امکاناتی را در اختیارتان قرار می‌دهند که می‌توانید توسط آن، کار نقد کردن پی پال و یا سایر حساب‌های دیگر را به راحتی انجام بدهید. نوین پرداخت یکی از همین شرکت‌های بسیار معتبر است که از طریق آن، می‌توانید کار افتتاح حساب پی پال را در سریع ترین زمان ممکن انجام بدهید.

با استفاده از خدمات نوین پرداخت، افتتاح حساب پرفکت مانی و یا نقد کردن پی پال، کار غیرممکنی نخواهد بود. چرا که این شرکت با استفاده از خدمات ارزنده‌ای که در اختیارتان قرار می‌دهد، تمام کارهای را برایتان بسیار آسان می‌کند. یعنی شما دیگر نیازی به نگرانی راجع به هیچ موضوعی را نخواهید داشت. فقط کافیست با استفاده از کارت‌ عضو شبکه شتاب خودتان، اقدام به افتتاح حساب پرفکت مانی و یا پی پال در سایت نوین پرداخت کرده و در کمترین زمان ممکن، کار تراکنش بین‌المللی‌تان را انجام بدهید. چرا که نوین پرداخت خدمات متعددی در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید از هر کدام، بسته به نیازتان بهره‌مند شوید. با بهره‌مند شدن از خدمات نوین پرداخت، دیگر نیازی به نگرانی در مورد تراکنش‌های بین‌‍المللی‌تان نخواهید داشت.

نحوه‌ی نقد کردن پی پال در نوین پرداخت

همان‌طور که می‌دانید پی پال یک شرکت آمریکایی بسیار بزرگ است. کار اصلی این شرکت ارائه خدمات پرداخت آنلاین جهانی به تمام کاربران دنیا است. اما مشکلی که در این میان وجود دارد، بحث تحریم شدن ایران توسط تمام شرکت‌های آمریکای است. در نتیجه نه تنها پی پال، بلکه سایر شرکت‌های آمریکایی هم طبق قوانینی که برایش وضع شده نمی‌توانند به کشورهایی که توسط دولت تحریم شده‌اند خدمات‌رسانی کنند. در چنین شرایطی عملا نقد کردن پی پال و یا افتتاح حساب آن، برای ما ایرانی‌ها غیرممکن می‌شود. اما برخی شرکت‌های معتبر نظیر توین پرداخت، با خدمات ارزنده‌ای که در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهند، در واقع این تحریم‌ها را دور زده و امکان نقد کردن پی پال و یا افتتاح حساب‌هایی که به دلیل تحریم بودن غیرممکن هستند را ممکن می‌کنند.

برای این که بخواهید در نوین پرداخت اقدام به افتتاح حساب پی پال بکنید، فقط کافیست که وارد وب سایت شده و در آنجا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام در وب سایت نوین پرداخت، یک حساب کاربری برایتان افتتاح شده و می‌توانید از آن برای افتتاح حساب پرفکت مانی، پی پال، مستر کارت و یا سایر خدمات اقدام کنید. حالا پس از این که ثبت نام کردید می‌توانید برای خرید حساب پی پال اقدام کرده و سایر اقدامات را هم به راحتی انجام بدهید. با استفاده از خدمات نوین پرداخت نه تنها نقد کردن پی پال برایتان کار بسیار آسانی خواهد بود، بلکه با استفاده از این روش یک تراکنش بسیار امن را تجربه خواهید کرد. از طرفی دیگر، سرعت تراکنش‌های بین‌المللی توسط نوین پرداخت بسیار بالا بوده و همین موضوع باعث محبوب شدن این مجموعه بین کاربرانش شده است.



برای افتتاح حساب پرفکت مانی باید چه کار کرد؟
همان‌طور که می‌دانید سیستم پرفکت مانی هم دقیقا مانند پی پال است. یعنی این هم یک روش پرداخت آنلاین جهانی است که می‌توان از طریق آن‌ کارهای بسیار زیادی انجام داد. مثلا، شما می‌توانید دقیقا مثل پی پال، با افتتاح حساب پرفکت مانی در نوین پرداخت، کارهایی نظیر خرید از سایت‌های خارجی (به شرط عدم ارسال محصول فیزیکی به ایران)، انتقال پول به حساب دوستان و اقوام، دریافت درآمد ارزی و... را به راحتی انجام بدهید. اما تفاوت اصلی که میان پرفکت مانی و پی پال وجود دارد، بحث تحریم است. چرا که شرکت اصلی شرکت پرفکت مانی در کشور پاناما قرار دارد و این کشور هیچ نوع تحریمی را علیه ایران وضع نکرده است. بنابراین، تمام شهروندان ایرانی می‌توانند از خدمات پرفکت مانی به خوبی استفاده کنند.
تنها مشکلی که در این میان باقی می‌ماند بحث شارژ کردن حساب پرفکت مانی است. از آنجایی که به دلیل تحریم سیستم بانکی‌مان، امکان تراکنش بین‌المللی برای شارژ کردن حساب پرکت مانی‌مان را نخواهیم داشت، باز هم به خدمات نوین پرداخت، برای شارژ کردن حسابمان نیاز خواهیم داشت. چرا که فقط بحث افتتاح حساب پرفکت مانی به تنهایی نمی‌تواند دردی را دوا کند و شما برای پرداخت و خرید از سایت‌های خارجی و یا واریز پول به حساب شخصی دیگر، نیاز به شارژ کردن حسابتان خواهید داشت. از آنجایی که نمی‌توانید از کارت‌های بانکی خودتان به طور مستقیم استفاده کنید، به ناچار باید از طریق خدمات نوین پرداخت این کار را انجام بدهید. در واقع نوین پرداخت یک شرکت واسط کاملا معتبر و امن است که می‌تواند این خدمات را در اختیارتان قرار بدهد. یعنی شما با استفاده از همان کارت عضو شبکه حسابتان، از طریق وب سایت نوین پرداخت تراکنش داخلی انجام داده و سپس این شرکت، حسابتان را سریعا شارژ می‌کند.
مزایای استفاده از پی پال
بی‌شک نمی‌توان معروف بودن پی پال نسبت به سایر سیستم‌های پرداخت آنلاین را نادیده گرفت و یا این حقیقت را انکار کرد. برای مثال، ممکن است شما پرداخت و یا دریافت درآمد از طریق پرفکت مانی یا وب مانی را در برخی از سایت‌ها ببینید. به عبارتی دیگر، گزینه پرداخت از طریق این دو سیستم ممکن است در تمام سایت‌ها موجود نباشد. اما پی پال به دلیل معروفیتی که دارد، ارائه‌ی خدماتش تقریبا در تمامی سایت‌ها موجود است. حالا در این میان هم ممکن است برخی سایت‌ها و یا کارفرماها گزینه‌های غیر از پی پال را پیش رویتان قرار بدهند. اما اگر هیچ محدودیتی در انتخاب نداشتید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از پی پال استفاده کنید. برای نقد کردن پی پال هم می‌توانید به راحتی از خدمات نوین پرداخت استفاده کنید.

► فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تسهیل خدمات‌رسانی به مردم مفید است و باید حمایت شوند
بهترین ارزها برای سرمایه گذاری ◄

مطالب مرتبط
بنر