خرید کدام بیمه نامه ها را می توان آنلاین انجام داد؟

پنجشنبه ، 11 اسفند 1401 ، 16:05






در سال های اخیر که تقریبا تمامی خریدها، چه خرید کالا و چه استفاده از برخی از خدمات به صورت آنلاین قابل انجام می باشد، سهولت در خرید و تجربه خرید آنلاین برای همه ما دل نشین است . اما خرید برخی از خدمات از جمله بیمه نامه شاید از لحاظ اطمینان در خرید کمی سخت به نظر بیاید.

به عنوان مثال برای خرید بیمه نامه هایی از قبیل بیمه شخص ثالث با مراجعه به سایت های مختلف بیمه ای می توانید قیمت شرکت های مختلف بیمه را با هم مقایسه کنید و خرید بیمه تان را انجام دهید. اما خرید بیمه نامه های دیگر از قبیل بیمه عمر، بیمه مسئولیت، بیمه بدنه و ... در خرید بیمه نامه نیاز به مشاوره داشته و مقایسه مزایا و معایب بین شرکت های مختلف از لحاظ پوشش و سایر جنبه های بیمه نامه باید توسط کارشناسان مرتبط و با سابقه انجام بگیرد.

از این رو انتخاب این که خرید این بیمه نامه ها را از کجا انجام دهیم و اعتبار سنجی سایت های فروش آنلاین بیمه دغدغه بسیاری از بیمه گذاران می باشد. در این مطلب می خواهیم به بررسی شرایط خرید آنلاین بیمه نامه بپردازیم.

خرید کدام بیمه نامه ها را می توان آنلاین انجام داد؟

بیمه نامه هایی از قبیل بیمه شخص ثالث، بیمه مسافرتی، بیمه آتش سوزی مسکونی را می توان آنلاین خریداری کنیم. اما برخی بیمه نامه های دیگر که سرمایه مورد بیمه در نرخ آن تاثیر گذار می باشد، را نمی توان به صورت آنلاین بدون بررسی پوشش های بیمه نامه و نظر کارشناسی و اعمال سایر شرایط بیمه نامه بررسی کرد.

خرید آنلاین بیمه عمر ، بیمه مسئولیت در همه شاخه های بیمه ای ، بیمه مهندسی و بیمه نامه های آتش سوزی و ... که نیازمند بررسی پوشش ها و مقایسه همه شرایط بیمه نامه به همراه پوشش های اضافی بیمه نامه حتما نیاز به بررسی کارشناسی دارند.

کدام بیمه نامه را از کدام شرکت بیمه ای خریداری کنیم؟

در خرید بیمه نامه به صورت آنلاین به چند نکته زیر حتما توجه نمایید تا مشکلی در زمان دریافت خسارت نداشته باشید:

بیمه نامه تان را از کارگزاری بیمه تهیه کنید، چراکه کارگزاری رسمی بیمه مرکزی به صورت بی طرف اعلام نرخ و شرایط را به بیمه گذاران ارائه می نمایند. مقایسه بی طرف بیمه نامه از جمله مهمترین مزایای خرید بیمه نامه از کارگزاری بیمه نامه می باشد.

شرکت بیمه ای را انتخاب نمایید که در گزارش بیمه مرکزی سطح توانگری بالایی را داشته باشد. میزان رضایت بیمه گذاران ، نحوه عملکرد آن شرکت بیمه در چند سال گذشته، نحوه پرداخت خسارت آن شرکت بیمه و ... سایر موارد از مهمترین معیارهای انتخاب شرکت بیمه می باشد.

استعلام بیمه نامه صادر شده از سامانه سنهاب، از دیگر گزینه های مطمئن در خرید بیمه نامه می باشد. تمامی بیمه نامه های صادر شده در همه شرکت های بیمه دارای کد یکتای بیمه مرکزی هستند که می توانید از طریق این کد و یا شماره بیمه نامه استعلام اصالت بیمه نامه را بررسی نمایید.

خرید آنلاین بیمه از بیمه تایم

بیمه تایم متعلق به کارگزاری رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی می باشد، کاربران بیمه تایم می­توانند از اطلاعات دقیق و کامل و بیطرفانه از بیمه های ارائه شده و طرح‌­های بیمه‌­ای شرکت­‌های مختلف بیمه‌­گر استفاده کنند و با  آگاهی کامل، دقیق و هوشمندانه به انتخاب و خرید آنلاین و آسان بیمه‌­نامه بپردازند.

با وارد کردن اطلاعات خودروی خود در وب­سایت بیمه تایم برآورد دقیقی از نرخ حق بیمه شرکت های مختلف بیمه در جدولی به شما ارائه می­شود که امکان مقایسه آنلاین و یکجای چندین شرکت معتبر بیمه را به دور از هر گونه غرض­ورزی فراهم می­آورد و امکان انتخاب آگاهانه را برای کاربران خود به وجود می­آورد.

امکان تماس با کارشناسان بیمه تایم از طریق تلفن با شماره 02188243828 نیز امکان پذیر می باشد تا امکان مشاوره قبل از خرید و زمان خرید را دریافت نمایید.

► افزایش سرمایه بانک آینده از محل تجدید ارزیابی دارایی ها
چگونه شرکت ترخیص کالا بزنیم؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر