برگزاری نخستین جشنواره بین المللی ایران بانک2010

سه شنبه ، 19 مرداد 1389 ، 14:15

 

نخستين جشنواره بين المللي ايران بانک  2010 در آبان ماه برگزار مي شود.


به گزارش بانکی دات آی آر نخستين جشنواره بين المللي ايران بانک 2010 با همکاري استانداري مازندران و ديگر سازمان هاي مديريتي  آبان ماه سالجاري  در ساري برگزار مي شود.


حسن اسماعيلي دبير اين جشنواره و مديرکل دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري مازندران با اعلام اين خبر افزود : با توجه به بسترهاي اقتصادي ايجاد شده و روند رو به پيشرفت صنعت بانکداري در ايران و همچنين ورود بانک هاي خصوصي به جرگه بانکداري کشور، خصوصي شدن برخي از بانک هاي صاحب نام و مطرح دولتي زمزمه و فراهم شدن مقدمات کلي فعاليت بانک هاي خارجي در داخل کشور، زنگ شروع رقابت را در بانکداري ايران به صدا در آورد. در اين شرايط، لزوم برگزاري يک جشنواره تخصصي به نظر مي رسيد با حضور تمامي بانکها و موسسات مالي و اعتباري و بيمه اي سراسر در قالب غرفه هايي مجهز براي ارائه به عموم مردم و متخصصان اين بخش انجام مي پذيرد که خوشبختانه با استقبال گرم و اميدبخش مخاطبان مواجه شده و با تشکيل دبيرخانه، ارکان جشنواره ايران بانک2010 پايه ريزي و اقدامات لازم، جهت برگزاري ،تدوين و برنامه ريزي و عملياتي گرديده است.


وي با اشاره به اينکه اين جشنواره با مشارکت بانک ها، موسسات مالي و اعتباري  و شرکت هاي بيمه اي در ساري برگزار خواهد شد. و اين جشنواره، اولين جشنوارهي است که در اين سطح و اين وسعت تبليغات و اين برنامه هاي متنوع در منطقه شمال برگزار خواهد شد. که در نوع خود بي نظير مي باشد اساتيد، صاحب نظران و مديران بانکداري و جمعي از مسئولان بانک مرکزي، مديران شبکه بانکي کشور، اساتيد و صاحبنظران دانشگاهي و فعالان و شاغلان واحدهاي بازاريابي و روابط عمومي در محيطي کاملا علمي و صميمي به ارائه دانش ، تجربيات علمي خويش ، مبادله افکار و انتقال تجارب خواهند پرداخت.  ازديگر ويژگي هاي جشنواره ايران بانک2010 ،کنفرانس جانبي آن است که با  حضور و سخنراني چند استاد برجسته خارجي از کشورهاي مختلف همراه مي باشد که مطالب خود را با استفاده از ترجمه همزمان ايراد خواهند کرد.


اسماعيلي گفت : آموزش و فرهنگ سازي در بانکداري الکترونيکي ، آموزش منابع انساني در بانکداري الکترونيکي، راهکارهاي اطلاع رساني عمومي در مورد فناوري هاي جديد بانکي ، موانع و چالشها پيش روي خدمات بانکداري الکترونيکي در ايران، الگوها و استراتژي هاي بانکداري الکترونيکي، رضايتمندي و عوامل موثر بر رضايت مشتريان بانکها ، بازاريابي اينترنتي در بانکداري ، چالشهاي ارائه خدمات در نظام بانکداري الکترونيکي ايران ، روانشناسي امور مشتريان در زمينه بانکداري الکترونيکي از عمده محورهاي « نخستين جشنواره بانک ها، موسسات مالي و اعتباري و بيمه اي سراسر کشور»  است.


علاقمندان مي توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر، ثبت نام و ...یا دبيرخانه اين جشنواره توسط پست الکترونيک به نشاني آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید و يا با شماره 01512252661 ارتباط برقرار نمايند و تلفن 09118238511پاسخگوي پرسش هاي احتمالي علاقمندان مي باشد.

بديهي است بروشور اين کنفرانس و ديگر اطلاعات درخواستي ، براي آنان ايميل خواهد شد. سخنراني هاي علمي و مقالات کنفرانس جانبي جشنواره علاوه بر درج در پايگاه اينترنتي ،CD  و کتاب جشنواره به شکل پوسترهاي خلاصه نويسي شده در طول جشنواره ، معرفي خواهند شد توسعه بانکداري الکترونيکي و بازايابي خدمات بانکي و بيمه اي ازجمله آرمان هايي است که توسط برگزار کنندگان اين جشنواره دنبال مي شود.

 

► فناوری / 12 نکته جالب و خواندنی درباره بولوتوث
10 زن برتر اقتصادی + عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر