جاهای دیدنی کیش در تابستان کدامند؟

يكشنبه ، 28 خرداد 1402 ، 10:04




اگر برای سفر به کیش قصد اقامت در هتل‌های جزیره مثل هتل ویدا کیش را دارید، بهتر است با جاهای دیدنی آن نیز آشنا شوید. سفر به کیش به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری متنوع و طبیعت زیبای خود، بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش است. در این سفر شما شانس تجربه‌های جدید و جالب را خواهید داشت. اگر برای سفر به کیش در حال برنامه ها ریزی هستید بد نیست با جاهای دیدنی کیش هم آشنا شوید. ما در ادامه این مقاله قصد داریم به تعدادی از جاهای دیدنی کیش بپردازیم.
ساحل مرجان کیش در تابستان
جاهای دیدنی کیش زیاد است. سواحل تفریحی و زیبای بسیاری را در جزیره کیش پیدا خواهید کرد. در این سواحل امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی وجود دارد و گردشگران این امکان را دارند تا یک روز کامل را در آن گذرانده و اوقات خوشی را تجربه نمایند. از جمله سواحل دیدنی و زیبای کیش، ساحل مرجان می‌باشد. علت نام گذاری این ساحل آن است که گردشگران این امکان را دارند تا از نزدیک به تماشای صخره‌های مرجانی بپردازند. آب دریا در این قسمت بسیار شفاف و زلال بوده بطوریکه زندگی تمام موجودات آبزی در اطراف ساحل است و به راحتی قابل مشاهده می‌باشند. البته توجه داشته باشید در هواپیما کیش، هنگامیکه هواپیما ارتفاع‌اش را کاهش می‌دهد، این احتمال وجود دارد که به خاطر شفافیت آب دریا ماهی‌ها نیز نمایان شوند.
آلاچیق‌های بسیاری در ساحل وجود دارند که مکان مناسبی برای اسکان و استراحت می‌باشند. در کنار هر آلاچیق میز باربکیو قرار داشته و گردشگران و افراد بومی منطقه این امکان را دارند تا غذای خود را بر روی آن آماده نمایند. از جمله تفریحات ساحل مرجان، قدم زدن در ساحل و لذت بردن از وجود صدف‌ها و صخره‌های مرجانی می‌باشد. تفریحات آبی در ساحل مرجانی بسیار متنوع است. بنانا سواری، قایق سواری، دوچرخه سواری و حمام آفتاب، شاتل، غواصی در آب‌های نیلگون خلیج فارس و تماشای مرجان‌ها و ماهیان رنگارنگ از جمله تفریحاتی است که شما این امکان را دارید تا در این ساحل تجربه کنید. سواحل یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش در تابستان هستند که وقت گذرانی در آن‌ها تجربه بی‌نظیری می‌باشد.
منظره فوق‌العاده‌ای بر روی آب دریا در هنگام غروب آفتاب ایجاد می‌گردد که بهترین زمان برای عکاسی می‌باشد. در این لحظه شما این امکان را دارید تا در داخل آلاچیق خود نشسته و لحظات بی‌نظیر غروب آفتاب را تماشا کنید. هنگامیکه آسمان تاریک شد، هوا اندکی خنک‌تر می‌شود. در این هنگام در اطراف ساحل می‌توانید دوچرخه سواری کرده و یا با خانواده پیاده‌روی کنید. رستوران حافظیه ارائه‌دهنده انواع غذاهای دریایی و جنوبی است. در صورتی که علاقمندید، غذای خود را می‌توانید در فضای باز و با چشم انداز امواج دریا صرف کنید.
آدرس ساحل: جاده جهان، میدان مرجان، ساحل تفریحی مرجان




ساحل کلبه هور کیش در تابستان
از جاهای دیدنی کیش ساحل کلبه هور است. ساحل کلبه هور را در قسمت غربی جزیره کیش پیدا خواهید کرد که یکی از سواحل صخره‌ای جزیره کیش محسوب می‌شود. در این ساحل یک صخره بزرگ وجود دارد که گردشگران این امکان را دارند تا بر روی آن ایستاده و ماهیگری نمایند. از جاذبه‌های طبیعی دیگر، ساحل کلبه هور یک غار 5 متری بوده که نظر گردشگران را به خود جلب می‌کند. یکی از اتفاقات هیجان‌انگیزی که در ساحل کلبه هور می‌افتد، حرکت لاک پشت‌ها از سمت دریا به سمت ساحل و تخم گذاری آن‌ها می‌باشد. توریست‌ها این صحنه را می‌توانند از نزدیک تماشا کنند.
در اطراف ساحل آلاچیق‌های متعددی قرار دارند که جهت پختن غذا و استراحت کاربرد دارند. از جمله امکاناتی که در آلاچیق‌ها موجود است، می‌توان به اجاق‌های خورشیدی، نورافکن و نیمکت اشاره نمود. هر موقع از گرمای هوا کلافه شدید، به دریا می‌توانید بروید و آب تنی کنید. غواصی را در دریای خلیج فارس می‌توان از جمله تفریحاتی برشمرد که در این ساحل وجود دارد. تیم غواصی به گردشگران آموزش‌های لازم را می‌دهند، تا بدون آسیب به مرجان‌ها و موجودات آبزی، آن‌ها را تماشا کنند. حتما در سفرتان به جزیره، مدیریت هزینه‌ها را جدی بگیرید. سواحل از جمله جذاب‌ترین جاهای دیدنی کیش در تابستان هستند.
از تفریحاتی که در این ساحل موجود است، باید به دوچرخه سواری، تفریحات آبی، قایق رانی، ماهیگیری و قدم زدن در ساحل اشاره داشت. اسب سواری در ساحل نیز از دیگر تفریحاتی به شمار می‌آید که برای گردشگران بسیار جالب خواهد بود. چنانچه تجهیزات ماهیگیری به همراه دارید، حتما از دریا ماهی صید کرده و آن را بر روی باربکیو بپزید. اینگونه از خوردن ماهی تازه و لذیذ خلیج فارس لذت خواهید برد. لوازم ماهیگیری جهت کرایه کردن در ساحل قرار دارد.
آدرس ساحل: جاده جهان، میدان هور، ساحل کلبه هور








پارک ساحلی سیمرغ کیش در تابستان
اگر در هتلتان مثل هتل آرامیس پلاس کیش اقامت کردید، می‌توانید برای تفریح سری به پارک ساحلی سیمرغ بزنید. پارک ساحلی سیمرغ در قسمت جنوب شرقی جزیره کیش قرار داشته و از جمله جاهای دیدنی کیش به شمار می‌آید. اکثر گردشگران و افراد بومی جزیره برای تفریح به این پارک سر می‌زنند. در پارک امکانات تفریحی و رفاهی کافی قرار دارد که اوقات شاد و دلچسبی را در کنار دوستان و خانواده فراهم می‌کند. از بهترین و مهیج‌ترین تفریحات آبی پارک ساحلی سیمرغ باید به شاتل، پاراگلایدر، جت اسکی، پاراسل، غواصی، بنانا سواری و ... اشاره داشت.
از دیگر تفریحات این پارک ساحلی قایق سواری بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس و تماشای ماهیان خاص و جذاب دریا است. مجسمه‌های گوناگونی را در ساحل پارک مشاهده خواهید کرد. یک مجسمه سیمرغ زیبا نیز در داخل پارک وجود دارد که نماد پارک سیمرغ می‌باشد. زمین‌های ورزشی مجهزی در پارک ساحلی سیمرغ وجود دارند. زمین تنیس، پیست اسکیت، بدمینتون، پینگ پنگ، فوتبال و ... از جمله زمین‌هایی به شمار می‌آیند که برای تفریح و سرگرمی مناسب هستند. چنانچه به دوچرخه سواری علاقه‌مندید، به تعداد اعضای خانواده خودتان می‌توانید دوچرخه کرایه کرده و در مسیر مخصوص دوچرخه سواری دور بزنید. چنانچه دنبال تفریحی بدون هزینه هستید، پارک‌ها از جمله بهترین گزینه‌های جاهای دیدنی کیش در تابستان محسوب می‌شوند.
در پارک ساحلی سیمرغ پارکی مخصوص کودکان را خواهید دید. در این پارک بازی اسباب بازی و وسایل مخصوص برای کودکان وجود دارد و کودکان این امکان را دارند تا ساعاتی را در این پارک زیبا سپری کنند. از دیگر جاذبه‌های پارک ساحلی سیمرغ رستوران‌های ساحلی است. از جمله رستوران‌های اطراف پارک رستوران سیمرغ، رستوران مارینا، رستوران شاندیز هستند و تا پارک دارای فاصله حدود 1 الی 2 دقیقه می‌باشند.
آدرس پارک ساحلی: جزیره کیش، بلوار مرجان، مرجان 11، حد فاصل جاده جهان و جاده دوچرخه سواری








جمع‌بندی
جاهای دیدنی کیش زیاد است. پس اگر به این جزیره سفر کنید به هیچ عنوان نه‌تنها حوصله‌تان سر نمی‌رود بلکه ممکن است وقت کافی برای بازدید از تمام جاذبه‌ها را نداشته باشید. بطور کلی سفر به جزیره تجربه جالبی خواهد بود. ما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از جاهای دیدنی کیش را به شما عزیزان معرفی کنیم. امیدوایم در سفرتان به جزیره حتما به این جاذبه‌ها سر بزنید.

► راهکارهای مبتنی بر بیگ دیتا در حوزه بانکی
مشخصات فنی و قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه ◄

مطالب مرتبط
بنر