آی بار پی: دریافت گزارش‏‌های پرداخت لجستیک کسب‌وکار، تنها با چند کلیک

چهارشنبه ، 31 خرداد 1402 ، 13:23





سامانه پرداخت لجستیک آی بار پی چه کار می‌کند؟
سامانه آی بار پی به صورت یکپارچه، امکان پرداخت و ثبت بارنامه‌های الکترونیکی و ثبت دستی بارنامه‌های کاغذی را برای صاحبان بار و شرکت‌هایی به عملیات لجستیک نیاز دارند، فراهم می‌کند. سامانه پرداخت هوشمند لجستیک آی بار پی، ابزاری قدرتمند برای مدیریت مالی کسب و کار شماست و با استفاده از آن، شما می‌توانید پرداخت‌های بارنامه و باربری لجستیکی را به راحتی مدیریت کنید.
سامانه هوشمند پرداخت بارنامه آی بار پی، از روش‌های امن، رمزنگاری شده، و لحظه‌ای برای انجام تراکنش‌های مالی و تسویه حساب با راننده و شرکت ترابری استفاده می‌کند. به عبارت دیگر، شما می‌توانید با اطمینان کامل به عملیات پرداخت خود بپردازید و نگرانی‌های خود را در این زمینه فراموش کنید.
با اتصال سامانه پرداخت هوشمند بارنامه آی بار پی به حساب بانکی متعلق به خود یا حساب شرکتی و حقوقی، تمامی فرآیندهای تسویه حساب به شکل خودکار انجام می‌شود. تنها کاری که شما باید انجام دهید، مشخص کردن سقف برداشت از حساب بانکی در هر روز است که توسط خود شما مدیریت می‌شود. بعد از آن، با سررسید بارنامه، عملیات پرداخت و تسویه حساب توسط سامانه آی بار پی، انجام خواهد شد.
علاوه بر آن، در سامانه پرداخت هوشمند بارنامه و پرداخت لجستیک آی بار پی، می‌توانید اطلاعات مالی و داده‌های پرداخت بارنامع را در هر زمان و از هر جایی مدیریت کنید. همچنین می‌توانید به سرعت و با صرف کمترین هزینه زمانی، از خدمات این سامانه بهره مند شوید. این قابلیت‌ها برای تمامی ذینفعان سامانه فراهم شده است و همه آن‌ها می‌توانند گزارشات مالی مخصوص به خود را در اختیار داشته باشند.



امکانات و قابلیت‌های سامانه پرداخت هوشمند آی بار پی
برخورداری از اطلاعات به‌روز و آنلاین از بارها و وضعیت تسویه حساب آن‌ها، اولین چیزی است که می‌توانید به عنوان قابلیت و مزیت افزوده در سامانه آی بار پی داشته باشید. مزیت این عمل، در آن است که شما می‌توانید به تمام پرداخت‌ها و تراکنش‌های خود نظم ببخشد و مدیریت و نگهداری از آن‌ها را راحت‌تر کنید.
اما این تنها امکاناتی نیستند که سامانه پرداخت لجستیک آی بار پی در اختیار شما قرار می‌دهد. در آی بار پی می‌توانید پرداخت بارنامه‌های کاغذی (ثبت شده به روش دستی) و الکترونیکی را هم به صورت گروهی و هم به صورت تکی انجام دهید.استعلام بارنامه‌ و پرداخت گروهی به شما این امکان را می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن، فرآیندها و عملیات‌های تسویه حساب و تخلیه بار را مدیریت کنید.
استفاده از خدمات بانکی بدون محدودیت زمانی و مکانی در آی بار پی
فارغ از گزارشات پیشرفته مالی که می‌توانید از آی بار پی دریافت کنید، با چند کلیک ساده می‌توانید تمام عملیات‌های بانکی را خودکار و بدون واسطه کنید. به این ترتیب دیگر نیازی به انجام عملیات‌های حضوری بانکی و تسویه حساب بارنامه در بانک ندارید.
با این قابلیت، می‌توانید 0 تا 100 پرداخت بدهی بارنامه، تسویه حساب با راننده، فرآیند تخلیه بار و اعلام کسری بار را به شکل خودکار انجام دهید. این قابلیت به شما امکان آن را می‌دهد تا در هر ساعتی از شبانه روز، فرآیندهای تسویه حساب بارنامه را هوشمندسازی کنید.




پایش و مدیریت سیستماتیک اسناد بارنامه در آی بار پی
در سامانه پرداخت لجستیک آی بار پی، نه تنها می‌توانید گزارشات پیشرفته مالی از پرداخت‌های خود داشته باشید، بلکه امکان مدیریت سیستماتیک و هوشمند اسناد بارنامه هم برای شما وجود دارد. به این ترتیب، می‌توانید اطلاعات بارنامه‌های الکترونیکی را در سامانه اختصاصی خود ببینید یا اینکه بارنامه‌های جدیدی را به شکل دستی وارد سامانه کنید.
تمام اطلاعات پرداخت و تراکنش‌های مالی شما هم به شکل مجزا برای هر بارنامه ذخیره و ثبت می‌شود. به این ترتیب، نیاز شما به فرآیندهای دستی، اسناد کاغذی و صرف زمان، تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و حتی حذف می‌شود.
سفارش نسخه دمو و مشاوره از پشتیبانان و مشاوران فروش آی بار پی
شما می‌توانید با مراجعه به سایت سامانه پرداخت هوشمند لجستیک آی بار پی به نشانی ibaarpay.com، یا تماس با شماره تلفن 021۶۵۰۱۳۱۸۲، ثبت سفارش نسخه دمو را برای خود انجام دهید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
درخواست مشاوره رایگان برای مجموعه‌های مختلف هم از طریق سایت یا تماس با شماره تلفن ذکر شده، امکان پذیر است. تا به امروز، بیش از 30 هزار بارنامه، بیش از 850 هزار تُن بار به ارزش بیش از 2000 میلیارد ریال توسط 51 هزار راننده و به کمک سامانه آی بار پی، مدیریت شده است. شما هم می‌توانید با درخواست و دریافت این سامانه هوشمند پرداخت لجستیک، بخشی از مشتریان ما باشید.

► مشخصات فنی و قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه
کدام زودتر وام ازدواج را پرداخت می‌کنند؟ بانک های دولتی یا خصوصی؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر