بانک سپه، حامی تامین مالی محصولات حفاظتی و امنیتی

دوشنبه ، 24 مهر 1402 ، 17:26




بانک سپه، حامی تامین مالی محصولات حفاظتی و امنیتی/ ماد امواج آریا، دانش بنیانی در زمینه سیستم‌های حفاظتی
رییس این شعبه از بانک سپه، در بیستمین نمایشگاه پلیس با بازدیداز غرفه شرکت ماد امواج آریا گفت: شرکت های دانش بنیان مثل شرکت ماد امواج آریا در زمینه ی هوش مصنوعی و دوربین ها و موارد امنیتی کار کرد بسیار خوبی دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، رییس بانک سپه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد انلاین در پاسخ به این پرسش که که تامین مالی و ساپورت شرکت های تولید کننده ی محصولات امنیتی و حفاظتی به چه صورت است، گفت؛ توجه به این که الآن موضوع امنیت در کشور بسیار حائز اهمیت است، شرکت های دانش بنیان مثل شرکت ماد امواج آریا در زمینه ی هوش مصنوعی و دوربین ها و موارد امنیتی کار کرد بسیار خوبی دارد.
او افزود: ما به عنوان بانک و شبکه بانکی علی الخصوص بانک سپه سعی کردیم که بتوانیم از طریقتسهیلات،اعتبارات اقساطی و ضمانت نامه شرکت را تامین مالی کنیم که توانایی حفظ گستردگی کار را داشته باشند و در آینده به نحو احسنت تری ایفای نقش بکنند.
کرمی در پاسخ به این سوال که با توجه به این که ما شاهد افزایش سرقت ها داخل کشور هستیم، محصولات حفاظتی چطور می‌توانندبه ما کمک بکنند که سارق را پیدا کنیم یا به طور کلی کاهش سرقت را شاهد باشیم، اظهار کرد:به هر حال با توجه به زمینه ی کاری شرکت که هم هوش مصنوعی است و هم دوربین های مداربسته و سایر موارد بسیار کمک کننده هستند.
او ادامه داد: به هرحال از طریق شناسایی چهره، آلارم هایی که قبل از وقوع این اتفاق پخش میشود، بسیار کمک کننده هستند و با توجه به موجی از بی امنی که در کشور است برای امنیت بالاتر ، مردم ناگریزند که از محصولات استفاده کنند من خودم هم حتی در خانه ی خودم هم از دزدگیر استفاده میکنم.
او ادامه داد: با توجه به کمبود سیستم‌های حفاظتی، مشابه های داخلی در سال های قبل (۷-۸سال قبل) قیمت های بالاتری داشتنداما اکنون با توجه به وجود مشابه های داخلی و دانشجویان تحصیل کرده و دارای خلاقیت ها و توانایی بومی سازی که شرکت ماد امواج آریا هم کار میکنند که با قیمت های خیلی خوب در اختیار مصرف کننده قرار میدهند.
او با تاکید بر امنیت بالای محصولات داخلی گفت: امنیت به هرحال حرف اول را میزند و با توجه به هزینه هایی که وجود دارد در حوزه ی استفاده از این موارد این شرکت با قیمت کم توانسته است با کیفیت خیلی بالا امکانات رو ارائه بکند که من فکر میکنم حتی با کیفیتی بالاتر از مشابه های خارجیش هستند

► عنوان: معرفی CRM و اهمیت آن در کسب و کار
تنوع برند در حوزه سیستم‌های امنیتی ◄

مطالب مرتبط
بنر