تنوع برند در حوزه سیستم‌های امنیتی

سه شنبه ، 25 مهر 1402 ، 09:52





تنوع برند در حوزه سیستم‌های امنیتی/ مبین رایانه امل در صدد افزودن محصولات امنیتی و حفاظتی به سبد کالایی شرکت

مدیرعامل شرکت مبین رایانه امل با حضور در نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۳ گفت: حوزه ی اصلی فعالیت ما در زمینه ی IT (کامپیوتر و لوازم جانبی موبایل) است و درصدد افزودن محصولات امنیتی و حفاظتی به سبد کالایی شرکت هستیم.

به گزارش اقتصاد انلاین، نمایشگاه تجهیزات پلیس، از صبح امروز با حضور بیش از ۲۲۰ شرکت داخلی و خارجی در زمینه تولیدات تجهیزات پلیسی ،ایمنی و امنیتی برگزار شده است. حضور ۳۵ برند و شرکت از ۱۶ کشور از ویژگی‌های دیگر این دوره از نمایشگاه تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی است. 20 رده پلیس نیز در نمایشگاه با خدمات و دستاوردهای خود حاضر هستند و فعالیت خود در حوزه امنیتی و لوازم جانبی نمایش داده اند.
بهروز سالک مدیر عامل شرکت مبین رایانه آمل در ارتباط با تاثیر نمایشگاه بر ارتقا کیفیت محصولات شرکت های مختلف و تولیدات داخلی با حضور در ایت نمایشگاه گفت: نمایشگاه فضای مناسبی جهت آشنایی با برندهای مختلف است و من خود به شخصه با حضور در نمایشگاه امروز متوجه افزایش برند ها و تولیدات مختلف در این حوزه شدم.
او ادامه داد: حوزه ی اصلی فعالیت ما در زمینه ی IT (کامپیوتر و لوازم جانبی موبایل) است و درصدد افزودن محصولات امنیتی و حفاظتی به سبد کالایی شرکت هستیم که با حضور در نمایشگاه و دیدن برندهای مختلف توانایی ایده‌پردازیهای مختلف بر کار خود را پیدا کردم. کار اصلی ما در استان مازندران است حضور در این نمایشگاه بسیار برای ما ارزشمند بود

► بانک سپه، حامی تامین مالی محصولات حفاظتی و امنیتی
تنوع برند در حوزه سیستم‌های امنیتی ◄

مطالب مرتبط
بنر