خرید و فروش دیگنیتی از همراه مکانیک

چهارشنبه ، 26 مهر 1402 ، 17:02




از طرفی دیگنیتی یکی از بهترین کراس‌اوورهای حال حاضر در جاده‌های ایران است. خودرویی چینی با طراحی اسپرت و ویژگی‌های موتوری و آپشن‌های قابل‌قبول که توسط گروه بهمن موتور وارد و مونتاژ می‌شود. هدف این مطلب، معرفی راه‌حلی برای خرید و فروش آسان دیگنیتی است. پیش از آن اما به معرفی کلی این خودرو، قیمت روز و عوامل موثر بر قیمت آن می‌پردازیم. اگر قصد خرید و فروش دیگنیتی را دارید با ما همراه شوید.
معرفی خودروی دیگنیتی
دیگنیتی نامی است که گروه بهمن موتور بر خودروی چینی ix5 محصول دانگ فنگ گذاشته است. این کراس‌اوور کوپه‌ی سایز متوسط به یک موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپه و گیربکس اتوماتیک از نوع CVT مجهز است.
این دو بخش، روی‌هم‌رفته، توان تولید ۱۴۸ اسب بخار نیرو را برای پیشرانه‌ی دیگنیتی، فراهم کرده اند. به‌طورکلی، این خودرو شباهت زیادی با تیگو ۷ دارد هرچند قیمت دیگنیتی آن را به گزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌تری برای خرید تبدیل می‌کند.
طراحی اسپرت، غربیلک فرمان دی‌کات، حداکثر توان تولید گشتاور ۲۲۰ نیوتون بر متر در دور موتور ۱۸۰۰ و مصرف سوخت ترکیبی ۷٫۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر از دیگر ویژگی‌های دیگنیتی هستند. ده‌ها آپشن مانند کیسه‌ی هوا برای همه‌ی سرنشینان، ترمز ABS و EBD و سیستم‌های کنترل کشش، کمک به حرکت در سربالایی، هشدار برخورد از جلو، ترمز خودکار و سیستم صوتی پیشرفته، خرید دیگنیتی را تبدیل به گزینه‌ی اول بسیاری از طرفداران کراس‌اوور کرده‌اند.
قیمت دیگنیتی و عوامل موثر بر آن



قیمت دیگنیتی بسته به مدلش متفاوت است. در حال حاضر این خودرو در دو مدل پرایم و پرستیژ تولید می‌شود. مدل پرستیژ، از نظر آپشن‌ها و ویژگی‌های موتوری کمی بهتر بوده و قیمت بالاتری هم دارد. در تاریخ ۱۳ مهر ۱۴۰۲ قیمت دیگنیتی پرایم صفر حدود ۱٫۵۵ میلیارد تومان و قیمت دیگنیتی پرستیژ صفر نیز حدود ۱٫۸۵ میلیارد تومان است.
این در حالی است که قیمت این خودرو در همین تاریخ در سال ۱۴۰۱، حداقل ۲۵ درصد ارزان‌تر بود. از مهم‌ترین عوامل موثر بر افزایش قیمت دیگنیتی در بازار آزاد می‌توان به قیمت دلار، قیمت صفر کارخانه، تعرفه‌های گمرکی و قوانین مربوط به واردات خودرو و سرانجام مداخلات دلال‌ها در بازار اشاره کرد.
بهترین روش خرید و فروش دیگنیتی
خرید و فروش دیگنیتی در سال‌های اخیر عمدتا در بازار معاملات دست دوم خودرو انجام شده است. بازاری پرخطر که تبدیل به محل مناسبی برای کلاه‌برداری‌های مالی و حقوقی شده است. چهارچوب این بازار را بیشتر دلال‌ها تعیین می‌کنند. معامله با آنها هم برای خریدار و هم برای فروشنده می‌تواند تجربه‌ی ناخوشایندی باشد. علاوه‌بر این، خرید و فروش دیگنیتی به‌صورت فردی در بازارهای سنتی حضوری یا اینترنتی، کاری زمان‌بر بوده و هزینه‌های خدمات زیادی نیز برای هریک از طرفین به‌دنبال دارد.
شرکت همراه مکانیک در سال‌های اخیر تلاش کرده است با ارائه‌ی راه‌کارهایی، خرید دیگنیتی و فروش آن را آسان و برای طرفین معامله، امن‌تر کند. در ادامه به مزایای خرید و فروش دیگنیتی https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/dongfeng/dignity/ در این وب‌سایت می‌پردازیم.
بازار گسترده و تسریع فرآیند معامله



همراه مکانیک یک بازار تخصصی آنلاین خودرو است که بخشی از وب‌سایت خود را به نمایشگاه دیگنیتی اختصاص داده است. در این بخش، با تنها چند کلیک یا جستجوی کلمه‌ی دیگنیتی، می‌توانید با حداکثر گزینه‌ها برای خرید این خودرو مواجه شوید. بررسی این تعداد گزینه در بازارهای حضوری یا حتی آگهی‌های اینترنتی، روزها زمان می‌برد. از سوی دیگر، فرآیند فروش دیگنیتی نیز در این وب‌سایت بسیار سریع و ارزان انجام می‌شود. برای این منظور فروشنده کافی است درخواست آگهی خود را ثبت کند. پس از انجام کارشناسی فنی، آگهی خودروی او در برابر چشم تعداد زیادی متقاضی خرید دیگنیتی قرار می‌گیرد.
کارشناسی فنی دیگنیتی
یکی از مهم‌ترین مزایای خرید دیگنیتی از همراه مکانیک، فروش این خودرو با ارائه‌ی کارشناسی فنی تضمین‌شده از سوی این وب‌سایت است. همراه مکانیک به کمک کارشناسان خود، پیش‌از انتشار آگهی فروش دیگنیتی، آن را از نظر فنی، بدنه و حقوقی کارشناسی کرده و گزارش آن را در آگهی پیش روی بازدیدکننده‌ها قرار می‌دهد. خریدار به ازای بازدید از هر تعداد خودرو، تنها یکبار هزینه‌ی خدمات کارشناسی فنی را پرداخت خواهد کرد.
نظارت حقوقی بر معامله دیگنیتی
یکی از دغدغه‌های مهم معامله‌گران خودرو، حتی افراد باتجربه، دغدغه‌های حقوقی انتقال مالکیت خودرو است. این دغدغه در مورد خودروی گرانی مانند دیگنیتی بیشتر می‌شود. همراه مکانیک برای رفع این چالش، کارشناسان حقوقی خود را در تمامی مراحل انتقال مالکیت و پلاک دیگنیتی، همراه طرفین معامله می‌کند.
دیگر مزایای خرید و فروش دیگنیتی در همراه مکانیک
امکان استفاده از طرح‌های خرید اقساطی دیگنیتی از همراه مکانیک
امکان خرید دیگنیتی صفر و کارکرده
حذف دخالت دلال‌ها و تعیین ارزش خودرو تنها بر اساس قیمت صفر کارخانه، وضعیت فنی پس از کارشناسی و وضعیت کلی بازار
سرعت بالا در انجام هماهنگی‌ها و امور اداری
با مراجعه به سایت همراه مکانیک (https://www.hamrah-mechanic.com) می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره‌ی نحوه خرید و فروش دیگنیتی کسب کنید.

► معرفی بهترین شرکت واردات فولاد به ایران
مهم ترین تکالیف موسسه مالیاتی که در هنگام انعقاد قرارداد باید بدانید ◄

مطالب مرتبط
بنر