آغاز پذیرش ارائه‌دهندگان خدمات اعتباری در اوزون‌کارت

سه شنبه ، 30 آبان 1402 ، 14:43





در راستای ماموریت اوزون‌کارت به عنوان یک payfac، دروازه پذیرش ارائه‌دهندگان خدمات اعتباری در بستر اوزون‌کارت گشوده شد. در اولین قدم، اوزون‌کارت و ازکی‌وام به عنوان یکی از اصلی‌ترین بازیگران صنعت خدمات مالی-اعتباری، قرارداد همکاری منعقد کردند.
اوزون‌کارت به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی گلرنگ، با در اختیار داشتن هزاران نقطه خرید در سرتاسر کشور، سعی بر آن دارد تا با متحول نمودن تجربه خرید کاربران در قالب یک Payfac یا (تسهیلگر پرداخت: payment facilitator) در استاندارد جهانی، بتواند کلیه پتانسیل‌های مالی کاربران (اعتبار، تسهیلات مالی، موجودی کیف پول‌های متفاوت، بن‌کارت‌های گوناگون، کدهای تخفیف، کوپن‌ها) را در لحظه خرید از پذیرندگان مختلف، برای کاربران تجمیع و به سادگی قابل خرج کند.
به گزارش بانکی در خصوص این همکاری و چشم‌انداز اوزون‌کارت با جناب آقای مهندس سیامک راثی‌پور مدیر توسعه کسب و کار اوزون‌کارت به گفتگو نشستیم.
دورنمای حضور ارائه‌دهندگان خدمات اعتباری در اوزون‌کارت چگونه است؟
راثی‌پور در خصوص ماهیت‌ همکاری‌های مشترک با ارائه‌دهندگان خدمات مالی و اعتباری و سایر بازیگران این حوزه تصریح کرد: ازکی‌وام به عنوان اولین ارائه‌دهنده خدمات اعتباری در اوزون‌کارت، این امکان را برای کاربران خود مهیا می‌سازد تا بتوانند تسهیلات دریافتی از ازکی‌وام را با سایر دارایی‌های مالی خود در اوزون‌کارت تجمیع کرده و در شبکه گسترده پذیرگان با بیش از ۳ هزار نقطه پذیرش، به صورت آنلاین و آفلاین خرج نمایند.
سیامک راثی‌پور در ادامه افزود: ارائه‌دهندگان خدمات مالی اعتباری با اتصال به زیرساخت اوزون‌کارت، نه تنها نیازمند ارتباط مستقیم با پذیرندگان نخواهند بود، بلکه عملیات مربوط به تسویه‌های مالی، مغایرت‌گیری، یکپارچه‌سازی نرم‌افزاری فی‌مابین آن‌ها و پذیرندگان توسط اوزون‌کارت تسهیل خواهد شد.
از سوی دیگر، با توجه به امکانات متنوعی که اوزون‌کارت در اختیار کاربران خود می‌گذارد، هم ارائه‌دهندگان خدمات مالی و هم پذیرندگان، بستر مناسبی جهت ارائه خدمات خود خواهند داشت.
راثی‌پور با یادآوری مزایای چند سویه حضور ارائه‌دهندگان خدمات اعتباری در بستر اوزون‌کارت، از گفتگوهای در جریان برای میزبانی از دیگر فعالان این صنعت در این بستر نوین خدمات مالی خبر داد و افزود: به زودی چندین ارائه‌دهنده خدمات اعتباری مطرح کشور نیز، به بستر اوزون‌کارت خواهند پیوست و ابراز امیدواری کرد که در برهه زمانی کوتاه بتوانند پذیرای تمامی ارایه دهندگان خدمات پرداخت باشند.
وی در پایان گفت: ما در مجموعه اوزون‌کارت، در نقش payfac بازار مالی ایران، لذت‌بخش‌تر کردن و آسان‌تر کردن زندگی اقتصادی عموم جامعه را ماموریت جمعی خودمان می‌دانیم و باور داریم حضور هر چه بیشتر ارائه‌دهندگان خدمات و سرویس‌های مالی و اعتباری، این مهم را دست یافتنی تر خواهد نمود.

► چگونه بهترین بیمه مسافرتی را انتخاب کنیم
تدریس خصوصی آیلتس راهی موثر برای قبولی درآزمون آیلتس ◄

مطالب مرتبط
بنر