فرماندار شیراز : اگر ادامه دهند افشاگری می کنم !

چهارشنبه ، 17 آذر 1389 ، 14:47
فرماندار شهرستان شيراز بر اجراي هر چه زودتر احكام صادره در مورد زمين خواران تأكيد كرد و گفت: هيچ چيز نبايد مانع اجراي اين احكام شود.


به گزارش بانکی دات آی آر ، حسين قاسمي در جلسه كميته مبارزه با زمين خواري با بيان اينكه نبايد اجازه داد زمين خواران دانه درشت آزادانه هر كاري مي خواهند انجام دهند افزود: نبايد از برخورد با چند زمين خوار دانه درشت كه حق و حقوق شهر و بيت المال را ضايع كرده اند غافل شد.


وي با بيان اينكه فساد خوب و بد ندارد و بايد با پديده فساد و مفسدان برخورد جدي صورت بگيرد اظهار داشت: متأسفانه برخي افراد در مقابل مفسدان و زمين خواران ما را به سكوت سفارش مي كنند اما اين افراد بدانند در مقابله با زمين خواران سفارش پذير نيستيم و در صورتي كه افراد از رويه درپيش گرفته دست برندارند افشاگري مي كنم.


قاسمي افزود: چرا كساني كه ما را دعوت به سكوت مي كنند، در جهت گرفتن حق و حقوق بيت المال و شهر تلاش نمي كنند؟
وي تأكيد كرد: هر نوع تسامح با زمين خواران، همدستي با آنهاست و دليلي ندارد با پديده زمين خواري به اين روش رفتار كنيم اما متأسفانه برخي آقايان در استان با زمين خواران ارتباط تنگاتنگ و صميمانه دارند كه اين امر جاي پرسش دارد و بايد مورد پيگيري قرار گيرد.


وي به يك مورد فساد اقتصادي اشاره كرد و گفت: در سال 1380، برخي آقايان مسئول وقت در شهر جديد صدراي شيراز، يك شاگرد ماهي فروش را كه فقط يك خودرو پيكان داشت را تحت عنوان سرمايه گذار عرب وارد اين شهر مي كنند و بعد فجايعي مي آفرينند و ريخت و پاش هايي مي كنند كه اگر كسي ماجراي آن را بشنود، حق دارد از غصه بميرد.


وي افزود: اين فرد معتاد و فاسد كه روزگاري آه در بساط نداشت، در حال حاضر سطل زباله اش از سنگ مرمر است و قيمت آن نيز از كل اموالش در سال 1380 بيشتر است.
فرماندار شيراز خاطرنشان كرد: اين فرد طي يك شب ميلياردر شد و به خاطر فرار از پرداخت بدهي ميليارديش به شهر صدرا، اموال خود را به نام همسرش كرده است و دستگاه قضايي فارس بايد به صورت ويژه به موضوع اين فرد رسيدگي كند.


قاسمي در خاتمه گفت: يكي از دلايل مشكلات اقتصادي كه در فارس وجود دارد، فقدان مبارزه جدي با مفسدان است.

► "پول" نتیجه انتخابات را رقم می زند !
گزارشی جالب از جمعه سیاه لوازم دسته دوم + عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر