کدام کشور بیشترین معتاد اینترنتی را دارد ؟

شنبه ، 11 دی 1389 ، 18:49


در طول قرن گذشته دنیای اینترنت به دلیل جذابیت های فراوانی که چه به لحاظ تفریح و سرگرمی و چه به لحاظ علمی و اطلاع رسانی دارد، کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. این جذابیت در حال حاضر با خلاقیت ها و پیشرفت روز افزون در دنیای مجازی همراه بوده است و بسیاری را نه فقط جذب که به خود معتاد کرده است.

 


به گزارش بانکی دات آی آر، کانادا در میان سایر ملت ها ، دارای بیشترین معتاد به اینترنت است.
بر طبق گزارش هایی که از منابع آماری چون   ComScore – راهنمای سنجش کاربران آنلاین -  به دست آمده است کانادایی ها بیشترین زمان خود را بر روی وبسایت ها و شبکه های اجتماعی چون فیس بوک، یوتوپ و توییتر سپری می کنند . به طور مثال در استفاده از فیس بوک – پر طرفدارترین سایت شبکه اجتماعی- با هندی ها که بیشترین جمعیت کاربر فیس بوک را تشکیل می دهند رقابتی تنگاتنگ دارند


ComScore، اشاره می کند که کاربران آنلاین کانادایی بیش از 2500 دقیقه در هر ماه بر روی خط حاضر می شوند و این در حالی است که در فلسطین اشغالی این میزان 2300 دقیقه در هر ماه است. کاربران آنلاین در تعداد کمی از کشورهای دیگر در حد 2000 دقیقه استفاده دارند.


بر اساس آمار ارائه شده در ماه آوریل سال 2010 از سوی Comescore نزدیک به 68 درصد جمعیت کاربران آنلاین متعلق به کشور کانادا بوده و در مقایسه 62 درصد از آن کشور فرانسه و انگلیس است ، 60 درصد در آلمان و 59 درصد در آمریکا. در این میان 57 درصد سهم کشور ژاپن و 36 درصد متعلق به ایتالیا می باشد.


کشور کانادا که براساس این آمار سرآمد کشور هایی است که دسترسی به اینترنت دارد، سرآمد استفاده کنندگان از شبکه های اجتماعی و ارتباطی چون فیس بوک ، توییتر و یوتوپ هم شناخته شده اند.

 

اخبار منتخب بانکی

===============

► چکمه های اروپایی بر گردن اقتصاد ایران
گزارشی جالب از ورزشی با هزینه معادل حقوق دو ماه یک کارمند! ◄

مطالب مرتبط
بنر