کسب درآمد از طریق اینترنت به سبک کامرونی ها !

پنجشنبه ، 9 مهر 1388 ، 15:07

 

 


مدیران اینترنتی و صاحبان سایت ها در کشور افریقایی کامرون ، به لطف میلیونها بازدید اشتباه روزانه ، کم کم به پولساز ترین افراد در اینترنت تبدیل می شوند.

به گزارش بانکی ، پسوند اختصاصی کشور کامرون cm  است که به دلیل شباهت با پسوند com عده ی زیادی از کاربران اینترنتی که در تایپ آدرس اشتباه می کنند را به سمت سایتهای کامرونی هدایت می کند.

این اشتباهات باعث بالارفتن قیمت دامنه cm  در کشور کامرون شده و کسانی که نام معروف و خوبی برای دامین خود انتخاب کرده اند ، می توانند از طریق بازدیدهای اشتباه روزانه ، درآمدهای هنگفتی کسب نمایند.

مدیران سایت ها در کامرون با استفاده از سیستم pay-per-click  یا پرداخت به ازای هر کلیک ، برنامه های دقیقی را برای کسب درآمد بیشتر از این طریق تدارک دیده اند.

البته شما هم می توانید به سایت های کامرونی کمک بکنید ، کافی است در آدرس یک سایت مشهور و مهم به جای com  ، cm  تایپ کنید.
به طور مثال سایت google.cm ، جالب است بدانید این سایت ماهانه معادل 10 میلیون دلار درآمد کسب می کند ، این تنها نمونه ای از این سایتها است و اگر درآمد همه را حساب کنیم سود سرشاری نصیب کامرونی ها و دولت می شود.


البته تا اینجای کار ایرادی وجود ندارد و تنها استفاده های رایج تبلیغاتی مورد بحث ما بود ، اما کار وقتی سخت می شود که عده ای سودجو به فکر کلاهبرداری از طریق شباهت برخی سایتها به یکدیگر می افتند.


مثلا سایت paypal.cm  ، می دانید که paypal.com  یک سایت پرداخت اینترنتی است ، جالب است این را هم بدانید کسانی که بی دقت و سربه هوا بودند ، میلیونها دلار به حساب کلاهبردار کامرونی واریز کرده بودند ، البته این تنها نمونه ای از این کلاهبرداری هاست و سایتهای بسیاری هستند که با سوء استفاده از شباهت دامنه شان با سایت معتبر دیگر اقدام به کلاهبرداری های میلیون دلاری می کنند.


گفتنی است کارشناسان اینترنتی معتقدند چنانچه این اتفاق یعنی شباهت com ، و cm  در یک کشور پیشرفته می افتاد ، این درآمد هنگفت که اکنون نصیب کامرونی ها می شود را میشد تا دهها برابر افزایش داد.

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

گزارشی جالب از میلیاردهایی که دیپلم ندارند + عکس

 

 

 

► سوء قصد به رئیس صندوق بین المللی پول با کفش
اقدام بی سابقه تویوتا در گرماگرم بحران اقتصادی! ◄

مطالب مرتبط
بنر