15 شرکت بزرگ که مشتریان را درک میکنند (2) + عکس

چهارشنبه ، 29 دی 1389 ، 12:57

گزارش امریکن اکسپرس درباره الگوی خرید مشتریان حاکی از آن است که مشتریان به سمت خریدکالاهای داخلی، شرکتهایی که رعایت اخلاقیات را میکنند، مارکهایی که به مشتری امکان طراحی کالای خود را می دهند، و خریدهای گروهی روی آورده اند.

 

به گزارش بانکی دات آی آر ، در این گزارش قصد داریم ، 15 شرکتی که مشتریان خود را درک می کنند به شما معرفی کنیم :

قسمت اول گزارش را نیز بخوانید :

15 شرکت بزرگ که مشتریان را درک میکنند (1) + عکس

Amazon


آمازون یک انجمن قوی اینترنتی ایجاد کرده که این شرکت را یکی از بازیگران برجسته در مصرف تعاونی و گرایش به خرید گروهی کرده است. بخش نوشته های مشتریان آمازون باعث ایجاد اعتماد برای این وب سایت تجاری شده  است.


Yahoo


یاهو خرید گروهی از طریق پرتال  shopping.yahoo.com ایجاد کرد با این امید که این سایت کوچک تبدیل به سایت بزرگی شود. این سایت بزرگ با سایتهای خرید و فروش کوچکی مانند Woot.com همکاری میکند تا خرید گروهی را گسترش دهد.

 


Ebay


ای بی شاید بزرگترین کمپانی باشد که گرایش به خریدهای محلی را پاسخ داده است. این شرکت به کاربران این امکان را میدهد که با کد منطقه ای بخشهای تجاری محلی خود را بیابند. در ماه اکتبر این سایت شراکت خود با  Groupon  را اعلام کرد که این اقدام برای تسهیل  معرفی معاملات منطقه  سکونت مشتریان بود.

 


Macy's


شرکت می سیس با تاسیس گروهی از فروشگاهها، به نام  My Macy's  در زمینه خریدهای منطقه ای سرمایه گذاری کرده است. کار این شرکتها حمل کالاهای محلی و شناسایی مصرف کنندگان محلی است. حرکت در موج خریدهای محلی باعث شده این شرکت درآمدهای بالایی از این راه کسب کرد.

 

Whole Foods


هول فودز با تامین کالاهای خود از کشاورزان محلی یک وجهه دوستدار محصولات محلی ایجاد کرده است. این شرکت توانسته رقابت موفقیت آمیزی با  Trader Joes داشته باشد که دارای فروشگاههای زنجیره ای در امریکا است.

مقالات مرتبط :

==========

 

► وال استریت : آلمان و ایتالیا هم با امریکا همراه نیستند
من از کارم اخراج شدم ! ◄

مطالب مرتبط
بنر