برند برتر دنیا در پایان سال 2010

پنجشنبه ، 21 بهمن 1389 ، 15:01

 

 

سایت فربس سایتی که همیشه برترین های سال میلادی را اعلام می کند در نیمه اول سال گذشته در حالی برند های برتر دنیا را اعلام کرد که اپل حتی درمیان ده برند برتر جایی نداشت و مقامی بهتر از 17 را با ارزش سهام 21143 میلیارد دلار کسب نکرده بود.

لیست اعلام شده فوربس در نیمه اول سال 2010

به گزارش بانکی دات آی آر، در اعلام جدید سایت فوربس که بر اساس ارزش گذاری سهام شرکت ها در نیمه دوم سال 2010 صورت گرفته است، اپل با 7 پله صعود به جایگاه اول برندهای برتر دنیا راه یافت.


به نظر می رسد که مشکل آنتن دهی اپل 4 بسیار کوچکتر از آن بوده است که بر روند صعودی این برند تاثیر منفی بگذارد. هم اکنون ارزش سهام این شرکت در عرض 6 ماه به بیش از دو برابر رسیده است. 57.4 میلیارد دلار ارزش کنونی سهام اپل است.

رقابت تنگاتنگ مایکرویسافت و اپل


همچنین فوربس درمیان 50 برند برتر خود در زمینه تکنولوژی با توجه به رشد 30 درصدی اپل ، این شرکت را در جایگاه اول و سپس مایکروسافت در جایگاه دوم و گوگل را جایگاه سوم ثبت کرده است. این مرجع معتبر، ارزش مایکروسافت را 56.6 میلیارد دلار و ارزش گوگل را 39.7 میلیارد اعلام کرده است.


استیو جاب به همراه شرکت اپل نمونه ای از شرکت های موفق است که با شکست های خود بیشتر رو به جلو حرکت کرده است و شانس موفقیت را با مشکلات خود از دست نداده است.

 

پربازدیدترین اخبار بانکی:

==============

► کلیدهای موفقیت / جلسه هفدهم / سه قانون مهم طبیعت !
آخرین اخباراز کیفیت خودروهای داخلی+جدول ◄

مطالب مرتبط
بنر