آیفونی دیگر در راه است

دوشنبه ، 25 بهمن 1389 ، 15:25

 

شرکت اپل در نظر دارد تا بر روی  مدل جدیدی که ظریفتر و ارزان تر از مدل های قبلی  است وارد عمل شود. اما این مدل بسیار به مدل هایی که تا به حال این شرکت به بازار ارائه کرده است نزدیک است.


به گزارش بانکی دات آی آر، مدیران شرکت اپل امیدوارند با این کار بتوانند روند رو به رو رشد شرکت گوگل را در زمینه های نرم افزار های گوشی های هوشمند از جمله اندروید کاهش داده و بازار را به سمت خود حفظ کنند.


بر این اساس شرکت اپل اعلام کرده است که در آینده نزدیک مدل اقتباس شده از آیفون ها را در اندازه ای کوچک تر و ظریف تر با قیمت 200 دلار به بازار ارائه خواهد کرد. این مبلغ در مقایسه با آیفون 4 که با قیمت 625 دلار وارد بازار شد بسیار کمتر است.

 



این کار شرکت اپل به افراد بیشتری با بودجه محدودتر امکان می دهد که از امکانات آیفون استفاده کنند و این کار در مقابله با  بازار نرم افزار گوگل و نوکیا خواهد بود.


چارلی ولف یکی از تحلیلگران بازار در شرکت نیدهام می گوید: " شرکت اپل با این کار خود به عوض هدف قرار دادن 25 درصد بازار 100 درصد آن را هدف می گیرد.


بر این اساس اپل بار دیگر با نوکیا و مایکروسافت که در تلاش برای پیشرفت در زمینه گوشی های هوشمند هستند وارد رقابتی تنگاتنگ می شود.

 

پربازدیدترین اخبار بانکی:

==============

 

► فوتوشاپ به کمک اوباما آمد + عکس
افزایش 3 برابری حجم مبادلات تهران-انکارا ؛ وعده ها تحقق می یابد؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر