کرایه فیلم از فیس بوک!

چهارشنبه ، 18 اسفند 1389 ، 11:00

 

 

فیس بوک بار دیگر دست به ابتکار جدیدی زده و با شرکت تایم وارنر قرار می بندد و با استفاده از محبوبیت جهانی خود مجوز اجاره فیلم های وی را در ازا مبلغی اندک کسب می کند.


به گزارش بانکی دات آی آر، طرح جدید فیس بوک برای ارائه و کرایه دادن فیلم از روز سه شنبه ، نهم مارچ آغاز شده است. این کار که با قرار داد شرکت تایم وارنر آغاز شده ، به موجب آن صفحه رسمی ای به این نام وارنر بروس در فیس بوک باز شده است که به ازا دریافت 3 دلار هر فیلم را به مدت 48 ساعت کرایه می دهد.


اولین فیلم نمایش داده شده برای اجاره ، " شوالیه های تاریکی" ، (The dark knight) است. اما این طرح آزمایشی شرکت "نت فیلیکس" را که در حال حاضر با استدیو های مختلف از جمله وارنر بروس همکاری دارد تحت فشار گذاشته است.

 


جفری بوکس ، مدیر اجرایی  شرکت تایم وارنر گفته است، هزینه های برنامه ریزی در زمینه پخش و اشتراک فیلم ها با شرایط و برنامه مطرح شده درفیس بوک کاهش می یاد. وی همچنین این کار را به لحاظ صرفه جویی زمانی و سرعت عمل در کار برای شرکت به صرفه می داند.


هر چند که روش کرایه فیلم های یکی از محبوب ترین کمپانی های ساخت فیلم در فیس بوک جالب به نظر می رسد اما هنوز قضاوت در مورد آن زود است.


شرکت های نت فیلیکس و رد باکس که در این زمینه بسیار فعال می باشند و تا به حال همکاری نزدیکی با شرکت هایی چون تایم وانر داشته اند همچنان از محبوبیت لازم برخوردارند. در این شرایط فیس بوک فروشگاه های مجهز و در دسترس عموم مردم کشور تولید کننده  را در اختیار ندارد . اسکرین های بزرگ تبلیغاتی که برای عموم مردم است از امکانات شرکت های بزرگ یاد شده است. اما امکان جدید فیس بوک اگر به دید نمایندگی پخش کمپانی ها برداشت شود می تواند به لحاظ گستره جهانی آن حائز اهمیت باشد.


به هر حال این امر غیر قابل انکار است که شرکت بزرگی چون تایم وارنر از امتیاز فیس بوک برای بالا بردن محبوبت جهانی خود سود خواهد برد در حالی که شرکتی چون نت فیلیکس بیشتر در آمریکا و کانادا فعال می باشند.

 

منتخب اخبار بانکی دات آی آر

=================

► محافظت بیشتر از رمز عبورتان هزینه دارد
مجوز فعالیت 8 بانک قطعی شد + مالکان بانک‌های جدید ◄

مطالب مرتبط
بنر