بانکی که هنوز بانک نشده !(آخرین خبر ها از بانک رسالت)

دوشنبه ، 29 فروردين 1390 ، 12:03

 

این روزها  تب بانک و بانکداری در کشور به شدت داغ شده و هر موسسه ای از هر سوی علم بانکداری برافراشته و برای بانکی که هنوز مجوز دریافت نکرده است تبلیغ و استخدام می کند وبه عبارت روشن تر بر سر قبر خالی می گرید.

به گزارش بانکی دات آی آر موسسه قرض الحسنه رسالت که فعالیت خویش را از کرمان آغاز کرده چند هفته  اخیر  طی دو اطلاعیه تحت عنوان بانک قرض الحسنه رسالت دعوت به استخدام نموده و برای جذب نیرو در تهران استخدام می نماید.

این در حالیست که این موسسه هنوز مجوز های نهایی برای تاسیس بانک را دریافت نکرده است. همچنین سایت این بانک  از دسترس خارج شده و با توجه به این که متقاضیان استخدام در این بانک جدید التاسیس هیج گونه شماره تماسی از این بانک ندارند سرگردان شده اند.

 

خبرنگار بانکی دات آی آر طی تماس های مکرر و از طریق شعبه رشت این موسسه موفق به تماس با روابط عمومی موسسه قرض الحسنه رسالت گردید.

یکی از کارکنان این مجموعه که نخواست نامش فاش شود گفت: این موسسه در حال طی آخرین مراحل جهت اخذ مجوز تاسیس بانک است و به همین جهت برای استخدام نیروهای جدید آگهی استخدام داده ایم.

وی افزود: هنوز زمان اخذ مجوز مشخص نیست وبانک شماره تماس کلیه متقاضیانی که پیشتر ثبت نام کرده اند ذخیره کرده و به محض طی مراحل اداری کسب مجوز با پذیرفته شدگان جهت شرکت در مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد.

این منبع آگاه در خصوص از دسترس خارج شدن سایت گفت: موسسه در تلاش است تا سایت جدیدی را برای بانک قرض الحسنه رسالت راه اندازی کند و به زودی سایت جدید بانک راه اندازی خواهد شد.

به نظر می رسد فقدان نظارت بانک مرکزی سبب شده تا موسسات پیش از اخذ مجوز های لازم اقدام به جذب نیروهایی کنند که هنوز قادر به استخدام آنها نیستند .

چنین مواردی پیشتر درتغییر لوگوی موسسات پیش از اخذ مجوز نهایی و یا حتی تبلیغات بانک هایی که تاسیس نشده اند هم دیده شده که پیگیری بیشتر مسئولان را طلب می کند.

پربازدیدترین اخبار بانکی:

===============

► آمادگی بانک رفاه برای پشتوانه مالی طرح های پارس جنوبی
با کار آفرینان/ بانوی رنگ و پارچه ◄

مطالب مرتبط
بنر