حکیم اقتصاد ایران سایت ندارد

چهارشنبه ، 31 فروردين 1390 ، 09:15

 

بانک حکمت ایرانیان درحالی با شعار حکیم اقتصاد آغاز فعالیت  نموده و در هر بزرگراه , خیابان,کوچه و پس کوچه نشانی از تبلیغات آغاز به کار این بانک دیده می شود که در عملکردش هیچ نشانی از حکمت ملاحظه نمی گردد.

بانک حکمت ایرانیان  با نادیده گرفتن  سابقه چندین ساله سایر بانک های کشور  وخدمات ارزنده ای که ارائه کرده اند در نظر دارد حکیم اقتصاد ایران باشد این در حالیست که در راه اندازی یک سایت آبرومندانه باز مانده است.

به گزارش بانکی دات آی آر هیچ یک از بخش های سایتی که به نام این بانک مشغول فعالیت می باشد فعال نیست و با کلیک روی هر لینک با پیغام هایی مثل در حال بروز رسانی و یا یافت نشدن صفحه مورد نظر مواجه می شویم.

به نظر می رسد تنها بخش فعال این وبسایت صفحه اصلی است که شامل تبریک ورود دوازدهمین بانک خصوصی به عرصه بانکداری می باشد .

در این بخش آمده است: ورود دوازدهمین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران را به عرصه بانکداری بر همه هموطنان عزیز گرامی و مبارک!!

 

این درحالیست که از این بانک هیچ شماره ای هم در سامانه ثبت تلفن های ضروری (118) به ثبت نرسیده است و به این ترتیب مشخص نیست افرادی که در پی یافتن اطلاعاتی در خصوص نحوه سرمایه گذاری و یا افتتاح حساب در این بانک هستند چگونه می توانند با بانک تماس بگیرند.

به این ترتیب کلیه داوطلبین استخدام در این بانک که پیشتر رزومه خود را ارسال نموده اند سرگردان شده و نمی دانند روند استخدامی خود را از چه طریقی پیگیری نمایند.

یکی از اصول موفقیت در هر عرصه اقتصادی جلب اعتماد بازار مصرف که همان مردم هستند می باشد که متاسفانه حکیم اقتصاد ایران این اصل ساده اقتصادی را نادیده انگاشته و بدین ترتیب هیچ اثری از این بانک در عرصه اطلاع رسانی یافت نمی شود.

حتی در خصوص سرمایه گذاران و مالکان اصلی این بانک اطلاعی در دسترس نیست به نظر می رسد مدیران این مجموعه تمام تلاش خود را برای پنهان داشتن نحوه فعالیتشان بکار می برند.

به نظر می رسد باشکل گیری روند رو به شتاب ورود بانک های جدید به عرصه اقتصادی کشور و بانک هایی که به یکباره اعلام موجودیت می کنند هر روز چهره ای ناشناخته و ناشناس مواجه خواهیم شد. در این عرصه تنها مجموعه هایی موفق خواهند بود که بتوانند با اطلاع رسانی هوشمندانه بازار را در اختیار بگیرند.

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

 

 

 

► استخدام مهندسین مشاور ناموران
استخدام در شركت تنديس پليمر ◄

مطالب مرتبط
بنر