عجایب آزمون استخدامی حکیم اقتصاد ایران!

شنبه ، 4 تیر 1390 ، 13:08

بانک حکمت ایرانیان روز گذشته اسامی پذیرفته شدگان آزمون  استخدامی سراسری خود را اعلام کرد.

این اقدام با سوالات متعددی همراه بود چرا که این  بانک در خصوص استخدام و برگزاری آزمون استخدامی هیچ گونه اطلاع رسانی نکرده بود و هیچ یک از رسانه های ارتباط جمعی فعال در حوزه اشتغال خبری در این خصوص منتشر نکرده بودند.

خبرنگار بانکی دات آی آر مصاحبه تلفنی با آقای عباسی مسئول استخدام این بانک داشت که جواب های ایشان در جای خود بی نظیر است. مشروح این مصاحبه را با هم می خوانیم.

آزمون استخدامی بانک حکمت ایرانیان چه زمانی برگزار و نتایج آن اعلام گردید؟

آزمون در تاریخ نوزدهم خرداد ماه سال جاری برگزار گردید و نتایج آن هم در تاریخ 31 خرداد ماه از طریق سایت بانک اعلام گردیده است.

بسیاری از جویندگان کار معتقدند در خصوص نحوه استخدام و برگزاری این آزمون اطلاع رسانی دقیقی صورت نگرفته است شما چطور فکر می کنید؟

آگهی استخدام در سایت بانک منتشر شد و از طریق قرارگاه های مختلف ارتش هم اطلاع رسانی خوبی صورت گرفته بود .کسانی که باید در جریان برگزاری آزمون قرار می گرفتند مطلع شده اند.

یعنی آزمون برای افراد خاصی طراحی شده بود؟

بانک حکمت ایرانیان یک بانک خصوصی است و ضوابط استخدامی اش را خودش تعیین می کند.ما نمی خواستیم از بیرون خانواده بزرگ ارتش استخدام داشته باشیم.به همین دلیل قرارگاه های ارتش اطلاع رسانی خوبی داشتند و همین طور به خانواده شهدا هم اطلاع رسانی شده بود.

البته آزمون به صورت عمومی برگزار شده است.

آیا هیچ قانون و مقررات خاصی در خصوص برگزاری آزمون های استخدامی وجود ندارد؟

بانک حکمت ایرانیان به مجموعه ارتش تعلق دارد ویک بانک خصوصی مستقل است از این رو بر طبق ضوابط خودش اقدام می نماید.

پذیرفته شدگان آزمون چه زمانی مشخص می شوند؟

پذیرفته شدگان می بایست مرحله مصاحبه و تست پزشکی را سپری کنند و پس از طی مراحل اداری و شرکت در کلاس های آموزشی مشغول بکار خواهند شد.

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

 

► استخدام شركت رنگسازي
استخدام يك شركت ساخت قطعات خودرو در محدوده كرج ◄

مطالب مرتبط
بنر