انتقال وجه کارت به کارت از طریق اینترنت + لینک ها

دوشنبه ، 6 تیر 1390 ، 10:46
انتقال وجه کارت به کارت از طریق اینترنت
شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر بانک خودتان را انتخاب کرده و از خدمات اینترنتی بانک استفاده نمایید.

قرعه کشی جشنواره بانک محبوب من برگزار شد و برندگان خودروی 206 و بیش از 100 میلیون ریال جایزه نقدی جوایز خود را دریافت کردند.

برای شرکت در قرعه کشی های 600 میلیون ریالی امسال از طریق لینک زیر اپلیکیشن ای شارژ را نصب کرده و هر ماه در قرعه کشی شرکت کنید ( برای بالاتر رفتن شانس خود شارژ یا بسته اینترنتی بگیرید ) :

دانلود اپلیکیشن ای شارژ و خرید شارژ و بسته اینترنتی و کارت به کارت و شرکت در قرعه کشی / کلیک کنید

البته نکته‌ی جالبی که شاید ندانید این است که برخی از بانک‌ها این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند که بدون داشتن اینترنت بانک، اقدام به کارت به کارت و گرفتن موجودی از طریق اینترنت نمایید.

نکته: این خدمت همانطور که گفتیم برای برخی از بانک‌هاست که در زیر می‌بینید ، برای استفاده از این خدمت کافی است رمز دوم داشته باشید.


دانلود اپلیکیشن ای شارژ و خرید شارژ و بسته اینترنتی و کارت به کارت و شرکت در قرعه کشی / کلیک کنید

در بالا لیست بانک‌هایی راکه از طریق آنها می توانید کارت به کارت وجه انتقال دهید، می‌بینید. البته در بعضی بانک‌ها مانند بانک ملت شما می‌توانید عملیات کارت به کارت را در اینترنت بانک خودتان، که شناسه‌اش را قبلا از بانک گرفته اید، انجام بدهید. پرواضح است که دارندگان کارت‌های این بانک‌ها بایستی دارای کارت با رمز دوم و عدد cvv2 بوده و بانک صادر کننده، کارت ایشان در شبکه شتاب را فعال کرده باشد.

در صفحه "لیست تمام کدهای ussd بانک‌ها" شما می‌توانید لیست تمام کدهای ussd بانک‌ها و موسسات مالی را مشاهده نمائید. (کلیک کنید)

نکات تکمیلی:

- طبق دستوالعمل بانک مرکزی دارندگان کارت برای انتقال وجوه خود و به لحاظ مسائل امنیتی باید از دروازه پرداخت اینترنتی بانک عامل خود اقدام مبادرت به انتقال وجه با سایر کارت‌های شتاب نمایند. به عبارت دیگر فقط دارندکان کارت‌های بانک‌های معرفی شده بالا می‌توانند از طریق سایت اینترنت بانک وجوه خود را منتقل نمایند.

- در روال واریز وجه چنانچه عملیات انتقال وجه شما بصورت کامل انجام نگیرد یک شماره پیگیری دراختیار شما قرار می‌گیرد که دارنده کارت می‌تواند با ضمن مراجعه به گزارش‌های بانک وضعیت گردش خود را بررسی نماید.

- میزان انتقال وجه از طریق این سامانه در طول 24 ساعت حداکثر سی میلیون ریال است.

انتقال وجه کارت به کارت از طریق خود پرداز

دیدن عجایب در بانکداری کشور امری عادی است از بحران مطالبات معوق گرفته تا قطعی دائمی خدمات شتابی اما این یکی از آنهایی است که دیدنش نه تنها موجب انبساط خاطر و شادی نمی‌شود بلکه اسباب ناراحتی و عصبانیت ما را فراهم می‌آورد.

به گزارش بانکی دات آی آر انتقال وجه از طریق دستگاه‌های خود پرداز و سیستم شتاب از آن خدماتی است که اگر به درستی اجرا شود محاسن بی‌شماری دارد و در ارتقای سطح بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعات به شعب به شدت تاثیر گذار است.

اما برخی از بانک‌ها در این خصوص کوتاهی‌ کرده و خدمات این سرویس را یا غیر فعال نموده‌اند و یا آنقدر در ارائه خدمات کوتاهی کرده‌اند که باعث پشیمانی مشتری از انتخاب آن بانک می‌شوند.

بانک ملت خدمات انتقال وجه را از سرویس خارج کرده و زمانی که مردم به هر یک از خودپردازهای این بانک جهت انتقال وجه مراجعه می‌کنند علارغم وجود گزینه انتقال وجه این سرویس غیر فعال است.

بانک سپه هم به طور کلی از ارائه این خدمت معذور می‌باشد.

البته انصافا برخی بانک‌های دولتی و خصوصی به بهترین شکل به ارائه این خدمت می‌پردازند اما مشکلات سایر بانک‌ها تنها به بی اعتمادی مردم دامن می‌زند.

نکته دیگر محدودیت‌های موجود در انتقال وجه کارت به کارت از طریق خودپردازهاست . لزوم استفاده از خودپردازهای یکی از بانک‌های مبدا و یا مقصد برای انتقال وجه دایره تصمیم‌گیری و عملکرد مشتریان را محدود می‌نماید.

در صفحه "با روش‌های مختلف انتقال پول آشنا شوید" شما می‌توانید اطلاعات بیشتر و مفیدی درباره روشهای مختلف انتقال پول در بانک‌ها و موسسات مالی دریافت نمائید. (کلیک کنید)

همچنین در صفحه "پیش شماره کارت بانکی همه بانک های ایران" شما می‌توانید پیش شماره کارت بانکی بانک‌ها و موسسات مالی را مشاهده نمائید. (کلیک کنید)

► دعوت به همكاري يك شركت معتبر بازرگاني
دعوت به همكاري يك شركت توليد قطعات خودرو ◄

مطالب مرتبط
بنر