چینی ها همین یک تقلب را نکرده بودند + عکس

شنبه ، 1 مرداد 1390 ، 19:12

یک بلاگر امریکایی در حالی که به همراه همسرش در حال گشت و گذار در پایتخت کشور چین بودند ، یک نمایندگی تقلبی شرکت اپل را پیدا کردند.

به گزارش بانکی دات آی آر ، این بلاگر نوشت : به همراه همسرم در حال قدم زدن بودیم که یک فروشگاه و نمایندگی محصولات اپل توجه ما را به خود جلب کرد ، وارد فروشگاه شدیم ، محصولات اپل روی میزهای مخصوصی چیده شده بودند و چند فروشنده در حالی که تی-شرت هایی با نماد شرکت اپل بر تن داشتند ، و حتی کارت های شناسایی که به گردن شان آویخته بودند ، مشتریان را راهنمایی می کردند.

 

وی افزود : نمای بیرونی این فروشگاه طوری بود که توجه هر بیننده ای را جلب می کرد ، محصولات با نظم و ترتیب خاصی چیده شده بودند ، اما نکته ی تامل برانگیز  داخل این نمایندگی و فروشگاه بود ، پله های فروشگاه بسیار بی نظم سر هم بندی شده بودند ، از طرفی دیوارهای داخل فروشگاه هم به بی نظمی هر چه تمام تر رنگ آمیزی شده بودند.

 

این خانم بلاگر همچنین در ادامه با اشاره به وضعیت محصولات اپل در چین نوشت : در چین وفور آی-پد و یا آی-فون تقلبی بسیار طبیعی است ، کافی است 10 دقیقه در شهر پکن پیاده روی کنید تا انواع و اقسام محصولات تقلبی از شرکت های معتبر را پیدا کنید.

 

وجود فروشگاه تقلبی نیز مسئله ای از این دست است که هر چند موضوع جدیدی به حساب می آید اما از همان دست تقلب هایی است که فقط مخصوص چینی هاست.

 

وی در پایان نوشت : البته علی رغم اینکه دوستان متقلب چینی در فروشگاه سعی کرده اند تمامی نکات را رعایت کنند ،  از یک نکته ی بسیار ریز و در عین حال مهم غافل مانده اند ، آن هم اینکه نمایندگی های شرکت اپل هیچ گاه از عنوان apple store استفاده نمی کنند بلکه در تمامی نمایندگی ها شما فقط لوگوی اپل را می بینید.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=====================

 

► اقدام عجیب و تکاندهنده شیخ اماراتی در جزیره شخصی اش + عکسهای جالب
کلاه برداری پیامکی جدید! ◄

مطالب مرتبط
بنر