گرانقیمت ترین مربیان فوتبال دنیا + عکس

دوشنبه ، 3 مرداد 1390 ، 07:37

تیم ملی و باشگاه ندارد، تیم مربی می خواهد! این فقط بازیکنان نیستند که به لطف فوتبال و معاملات میلیاردی و سرسام آورش مشهور و پولدار می شوند، مربیان هم از این خوان نعمت سهمی دارند، سهمی بزرگ و قابل توجه.

به گزارش بانکی دات آی آر، در این گزارش با ده مربی آشنا می شویم که صفرهای قراردادشان از همه همتایانشان بیشتر است و به همین دلیل عنوان گرانترین ها در دنیای مربیگری را از آن خود کرده اند.

برای مشاهده گرانقیمت ترین رقابت های ورزشی در دنیا اینجا کلیک کنید.


1.    فیلیپه اسکولاری

مدیران تیم نه چندان اسم و رسم دار و آسیایی بنیادکار ازبکستان با کنار زدن رقبای قدرتمند اروپایی خود لوئیز فیلیپه اسکولاری سرمربی پیشین برزیل را با پرداخت دستمزد سالیانه 16/6 میلیون یورو به خدمت گرفتند تا به این ترتیب مربی تیم قهرمان جام جهانی 2002 در صدر گرانترین ها باشد.


2.    خوزه مورینیو

مربی باهوش، پرحاشیه و صد البته جاه طلب این روزهای دنیای فوتبال، دومین مربی گرانقیمت هم هست. قرارداد 11 میلیون یورویی آقای خاص با تیم اینترمیلان ایتالیا، او را در رده دوم این رده بندی قرار داده است.

 

3.    فابیو کاپلو

مثل روز روشن است که مربیان برتر پاداش بالاتر می خواهند و از طرفی زمانی که هدف موفقیت باشد، نمی توان به سادگی از کنار نام کاپلو گذشت. با این تفاسیر تعجبی ندارد که این مربی با پاداش 11 میلیون یورو سومین رده این جدول را به خود اختصاص داده است.

4.    سر الکس فرگوسن

نمی توان از منچستر یونایتد صحبت کرد و نامی از سر الکس فرگوسن به زبان نیاورد. سرمربی کهنه کار شیاطین سرخ هم از جمله مربیان برتر دنیاست که با دریافت پاداش 7 میلیون یورو در سال جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.

 

5.    روبرتو مانچینی

مانچینی، یکی از موفق ترین و محترم ترین مربیان فوتبال دنیاست که با دستمزد شش میلیون یورویی خود در رده پنجم این فهرست جای گرفته است.

 

 

6.    کارلو آنچلوتی

سرمربی چلسی هم با دستمزد سالیانه 6 میلیون یورویی خود در این رده بندی جای دارد. وی گذشته از اینکه الان مربی بزرگی است در دوران بازیگری هم جزو بازیکنان بزرگ بوده است.

 

7.    مانوئل پلگرینی

دستمزد 5/5 میلیون یورویی که مدیران باشگاه کهکشانی های اسپانیا یعنی رئال مادرید به پلگرینی دادند، راه وی را برای ورود به جمع گرانترین ها باز کرد.

8.    لوئیس ونگال

درآمد سالانه ونگال کمی کمتر از پلگرینی است و به خاطر همین پایین تر از او قرار گرفته است. وی با دریافت 5/2 میلیون یورو در یک سال رده هشتم را در اختیار دارد.

 

9.    گاس هیدینگ

مربی موفق روس که شهرت جهانی اش را مدیون موفقیت خود با تیم ملی کره جنوبی در جام جهانی 2002 است، دستمزد سالیانه 5 میلیون یورو را دریافت کرده و همین عامل حضورش در جمع گرانترین هاست.

 

10.    آرسن ونگر

سرمربی فرانسوی آرسنال انگلیس با دریافت دستمزد سالیانه 4/8 میلیون یورو هم، هرچند در آخرین رده اما به هرحال در این لیست حضور دارد و تیمش هم همواره از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپاست.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=====================

 

 

► استخدام مسئول كارگاه در يك مجموعه آموزشي دخترانه در تهران
تاریخچه بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای جهان،نماد کارآفرینی! ◄

مطالب مرتبط
بنر