استخدام 200 جوان جویای کار در اصفهان

چهارشنبه ، 3 ارديبهشت 1399 ، 19:13

یک کارآفرین اصفهانی با تکیه بر ایده های نابش توانست بیش از 200 جوان جویای کار را به استخدام درآورد. میثم شکری ساز کارآفرین موفق اصفهانی است که توانسته است علی رغم مشکلات و موانع بسیار برای 2 بار عنوان کارآفرین برتر را به خود اختصاص دهد و همچنین در سال 1396 به عنوان مدیر برتر فناوری شناخته شد. میثم شکری ساز کسی است که در این مقاله قصد داریم به طور کلی به او بپردازیم. او با برنامه ریزی دقیق و تلاش و پشتکار خود موفق شده پیشرفت چشمگیری را تجربه کند و بیشتر از قبل معرف حضور عام و خاص واقع شود. پیشرفت چشم افزون او توجه افراد سودجو را به خود جلب کرده و در نهایت خبرهای کاذبی در خصوص این فرد شریف در فضای مجازی در حال انتشار است. اما میثم شکری ساز کیست

و چرا این روزها نقل محافل مجازی شده است؟

همانطور که اشاره کردیم او یکی از کارآفرینان برتر کشور است که با وجود موانع بسیاری که در مسیر کاری او وجود داشته با تدبیر و فراصت هر چه تمام تر، توانسته است مشکلات را از سر راه خود برداشته و در مسیر موفقیت قدم بردارد.

وی فارغ التحصیل دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی بوده و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته MBA از دانشگاه اشتنبایس برلین آلمان و امیر کبیر تهران دریافت کرده است. او علاثه زیادی به رشد و توسعه شخصی و البته نوآوری داشته و از این رو بر آن شده است که با تلاش بی شائبه اش به ایده ها و آرزوهای خود جان بخشیده و آن ها را به اهدافی تبدیل کرده که در راستای واقعیت قرار می گیرد. همه ما خوب می دانیم که لازمه موفقیت و رسیدن به اهداف، تلاش و کوشش چشمگیر است. افرادی که تلاش روزمره را مبنای کار خود قرار دهند قطعا موفق تر از دیگران عمل خواهند کرد.

میثم شکری ساز مدیر موسسه آموزش مجاز پارسفعالیت خود را به صورت حرفه ای با تاسیس این موسسه آغاز کرد و تا به امروز با تکیه بر مهارتی که در علم مدیریت دارد توانسته است با برگزاری کلاس های آموزشی خود کارمندان خود را به مشاوران قدری در امر آموزش و مهاجرت تبدیل کند.

از دیگر شعباتی که زیر نظر دکتر میثم شکری ساز در حال فعالیت می باشد می توان به موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان اشاره کرد که تحت نظارت وزارت علوم، فناوری و تحقیقات در حال فعالیت می باشد و افراد می توانند در این موسسه به شرکت در دوره های آموزشی مدنظر خود پرداخته و تفاوت در کیفیت را احساس کنند.

دکتر میثم شکری ساز معتقد است که تنها در سایه فعالیت های درست اقتصادی است که می توان به اهداف بزرگ رسید، لذا او در تمامی کسب و کارهای خود این اصل را رعایت کرده و به آن پایبند است.

جهان نیوز، یکی از عوامل موفقیت در راه اندازی یک کسب و کار داشتن ایده های نو و جدید می باشد و افرادی که بتوانند با آینده نگری به ایده های تازه خود جان بخشند، شانس بیشتری در موفقیت کسب و کار خود خواهند داشت. میثم شکری ساز با ایده آموزش مجازی و الکترونیک قدم در بازار آموزش مجازی گذاشت و توانست یکه تاز میدان شود و با توجه به اینکه کیفیت خدمات آموزشی وی همواره زبان زد عام و خاص بوده است در این مسیر توانسته رقبای خود را کنار زده و عنوان بهترین را به خود اختصاص دهد.

همین امر حسادت گروهی از افراد را برانگیخته و باعث شده در شبکه های مجازی به او اتهام جاعل مدرک را بزنند. البته که هر اتهام پوچ و ناروایی تاوانی دارد و افرادی که امروزه با نشر این اخبار کذب، درصدد ضربه زدن به آبرو و نام و نشان او هستند قطعا مورد مواخذه قرار خواهند گرفت و قطعا مجازات خواهند شد.

اگرچه گروهی امروزه سخت در گیر پرداختن به حواشی در خصوص او هستن ولی این امر باعث نشده که او از فعالیت های خود دست بکشد و درجا بزند. بالعکس به گفته شخص شکری ساز قدرتمند تر از گذشته در حال پیشرفت به سمت آینده است. او در این مسیر موفقیت را برای کارمندان خود نیز به ارمغان آورده است. نکته جالب اینجاست که این مدیر کارآفرین سن زیادی ندارد و با 34 سال به لطف اندیشه و تدبیر هوشمندانه اش توانسته است به جایگاه بسیار بالایی برسد و در اوج جوانی، به نهایت موفقیت برسد. نیاز به حضور کارآفرینانی همچون میثم شکری ساز در کشور ایران بسیار احساس می شود. او توانسته است به طور مستقیم بیش از 200 نفر جوان فارغ التحصیل شده و جویای کار را به منسبی برساند و از این طریق عامل خیر و برکت در زندگی افراد بسیاری شده و دعای خیر این افراد قطعا در این مسیر حامی او خواهد بود.

هر کسی که به دنبال موفقیت است بهتر است به خاطر بسپارد که موفقیت یک شبه اتفاق نمی افتد و هر کسی که به جایگاه رفیعی در زندگی اش می رسد قطعا از سختی ها و موانع زیادی گذر کرده که هر کس توان رویارویی با آن ها را نخواهد داشت. برای موفق شدن باید پذیرفت که هر شکست مقدمه ای بر پیروزی است و بدون شکست آدمی نمی تواند از نقاط ضعف خویش آگاه شود.

خوشبختانه تمامی مدارکی که برای بر رفع اتهامات موجود نیاز است موجود بودهو با توجه به اینکه موسسات وابسته به وی همواره در چهارچوب قانون فعالیت کرده اند لذا هیچ گونه تخلفی صورت نگرفته و چنین تهمت های بی اساس و پایه ای نمی تواند اعتبار این کارآفرین بزرگ را زیر سوال ببرد.

و اما هر کسی موظف است که با دامن نزدن به شایعات موجود، به شیادان اجازه ندهد که بتوانند به خواسته های نادرست خود برسند. بهتر است که قبل از انتشار هر خبری در خصوص درستی و یا نادرستی آن اطمینان حاصل کنیم و از این طریق آب به آسیاب سودجویان نریزیم!

► روش صحیح تمیز کردن اتاق خواب
برای اسباب کشی و رفتن به خانه جدید این کارها را انجام دهید ◄

مطالب مرتبط
بنر