سوءاستفاده از اموال دیگران، لذتی کوتاه اما حسرتی طولانی

يكشنبه ، 22 مرداد 1402 ، 12:44
رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری راننده ای که از سیم کارت شاکیه سوءاستفاده کرده واقدام به ایجاد مزاحمت نموده بود ،خبر داد. 

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ سید نظام موسوی رئیس پلیس فتا غرب استان تهران در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه گوشی وی در ماشین اسنپ جامانده و راننده با استفاده از سیم کارتهای شاکیه اقدام به ایجاد مزاحمت نموده است، موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران بیان داشت: با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی ، مشخص گردید که سیم کارتهای شاکیه بر روی گوشی دیگری فعال شده است و در این راستا اقدام به کلاهبرداری و مزاحمت شده است .

این مقام انتظامی تشریح کرد: با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی، متهم به هویت معلوم مورد شناسایی  قرار گرفت و دستگیر شد.

وی ادامه داد :متهم در تحقیقات اولیه منکر جرم خود شد ولی پس از روبه‌رو شدن با مستندات، ضمن اعتراف به جرم خود، بیان کرد بنده قبول دارم ازگوشی وسیم کارتهای شاکیه سوء استفاده کردم.

سرهنگ سید نظام موسوی از هموطنان خواست : پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی مراجعه نمایند.

► مراقب کلاهبرداران سایبری در ایام محرم باشید
هشدار بانک قرض الحسنه رسالت در خصوص کلاهبرداری دفاتر غیرمجاز ◄

مطالب مرتبط
بنر