بانک انصار

دوشنبه ، 14 مرداد 1387 ، 14:10

استخدام بانک انصار سال 91

 

وب سایت

انواع حساب های بانک انصار

نرخ سود سپرده های بانک انصار

استخدام بانک انصار

برای مشاهده لیست کامل شعب بانک اینجا کلیک کنید"جدید"

استخدام

 

مدیرعامل: دکترآیت الله ابراهیمی


 

خدمات بانک انصار
ـ انصار کارت بانک انصار
ـ سپرده باقیات الصالحات  
ـ سپرده قرض الحسنه جاری بانک انصار
ـ سپرده قرض الحسنه پس انداز بانک انصار
ـ سپرده پس انداز عضویت بانک انصار
ـ سپرده قرض الحسنه مسدودی بانک انصار
ـ سپرده پس انداز کودک و دانش آموز بانک انصار
ـ سپرده سرمایه گذاری کوتاه و بلند مدت بانک انصار
ـ سپرده سرمایه گذاری اندوخته تامین آتیه بانک انصار
ـ ارائه خدمات نوین بانکی بین کلیه حساب ها بانک انصار


اطلاعات پایه بانک انصار

پس از موافقت ضمنی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با تأسیس بانک انصار دراوایل سال 1388 ،

هیأت موسس بانک نسبت به تهیه برنامه های عملیاتی و چارچوب راهبردی کار بانک اقدام نمودند . در این راستا

طرح اساسنامه بانک نیز به بانک مرکزی تقدیم شد. اساسنامه پیشنهادی در تاریخ 1388/6/31 در یک هزار و صد و دومین جلسه شورای عالی پول و اعتبار مطرح شد و به تصویب رسید.

پس از تصویب اساسنامه در شورای مذکور ، هماهنگی لازم با بانک مرکزی به مدت 3 ماه جریان یافت و نهایتاً در تاریخ 1388/2/10 نامه موافقت اصولی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران خطاب به هیأت موسس و سازمان بورس و اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری صادر گردید.

تهیه اطلاعات تکمیلی مورد نیاز بورس و اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری به سرعت با بکارگیری کارشناسان عالی انجام شد و پس از اخذ موافقت های مورد نیاز زمان پذیره نویسی عمومی بانک انصار از تاریخ 1388/12/15 تا تاریخ 1388/12/15 تعیین و و برگزار شد.

در ادامه روند پیگیری تأسیس بانک انصار ، جلسه مجمع عمومی هیأت موسس در تاریخ 1389/2/5 برگزار و دستورات ذیل بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید:

بررسی و تصویب گزارش موسسین .
اجراز پذیره نویسی کلیه سهام بانک و تأدیه مبالغ لازم.
تصویب طرح اساسنامه بانک .
انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره.
انتخاب بازرسان اصلی و علی البدل وتعیین حق الزحمه مربوطه.
انتخاب روزنامه های کثیر الانتشار جهت درج آگهی های بانک .
سایر موارد.
بانک انصار در تاریخ 1389/8/3 با شماره 374528 در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری به ثبت رسید و شخصیت حقوقی آن شکل گرفت و نهایتاً با نامه شماره 59204 تاریخ 1389/3/20 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بعنوان یازدهمین بانک خصوصی کشور فعالیت خود را آغاز نمود.

کمک به ایجاد فضای رقابتی سالم ، تشویق پس انداز و سرمایه گذاری ، حفظ حقوق سرمایه گذاران ،

ایجاد زمینه رشد و توسعه اقتصادی از اهم مواردی است که مورد توجه مدیران و کارکنان خدوم این بانک می باشد.

بانک انصار در حال حاضر با ارائه انواع خدمات نوین بانکی در بیش از 600 شعبه و 70 باجه یکپارچه درخدمت هموطنان عزیز و گرامی می باشد.


مرکز خدمات مشتریان تهران - خيابان شهيد کلاهدوز (دولت) - نبش چهارراه دلبخواه پلاک 66
تلفن    096300
بانکداری نوین ( آنی بانک، اینترنت، همراه بانک، تلفن بانک): تهران -اتوبان شهید ستاری - خیابان حیدری مقدم - پلاک 209
کد پستی :    1476633851
تلفن :    44466500-5
ساختمان مرکزی    تهران -خيابان پاسداران شمالی - نرسیده به صاحبقرانيه پلاک 539
کد پستی :    19575-497
تلفن :    22815280-5
ساختمان دولت تهران - خيابان شهيد کلاهدوز (دولت) - نبش چهارراه دلبخواه پلاک 66
تلفن :    22565000-22565499
سهام و مجامع تهران-خیابان طالقانی-خیابان ایرانشهر جنوبی- نرسیده به خیابان سمیه-بن بست ظهیر الاسلام-پلاک 6- امور سهام بانک انصار
تلفن :    88823730-88823828
فکس:    88823626
مبادلات بین بانکی خیابان ایرانشهر جنوبی-قبل تقاطع سمیه - بن بست ظهیر الاسلام  پلاک 6
تلفن ساتنا :    26112014
تلفن پایا :    26112013
ساختمان فناوری اطلاعات و ارتباطات: تهران - خيابان پاسداران - بالاتر از چهارراه پاسدارن - بهارستان هفتم پلاک 2
تلفن :    22566731-4



-----------------------------------------------------

نتایج نظرسنجی سومین دوره جشنواره بانک محبوب من_ بانک انصار

پس از بررسی آمارهای بدست آماده از مشتریان بانک انصار که در سومین جشنواره «بانک محبوب من» شرکت کرده بودند، نتایج زیر حاصل شد:

تعداد کل شرکت کنندگان: 51162

 

- تحصیلات شرکت کنندگان نظرسنجی

زیردیپلم= 5/60%

دیپلم= 21/20 %

لیسانس= 45/60 %

فوق لیسانس= 24/40 %

دکترا و بالاتر= 3/20 %

.

.

- چرا از اینترنت بانک و موبایل بانک کمتر از دیگر خدمات بانک استفاده می کنید؟

نمی دانم چطور باید فعال کرده و استفاده کنم= 7/47 %

نمی دانم اینترنت بانک دقیقا چه خدماتی ارائه می دهد=4/35 %

آموزشی در این حوزه دریافت نکرده ام که بخواهم استفاده کنم=8/55 %

نسبت به امنیت خوشبین نیستم= 11/98%

استفاده می کنم= 66/25 %

.

.

- آیا از بانک انصار در حوزه آموزش نکات امنیتی و نحوه استفاده از خدمات بانکی راضی هستید؟

اصلا تا به حال آموزشی دریافت نکرده ام= 18/51 %

متصدی تا حدودی توضیح داد= 22/08 %

به سختی می توانم راهنمایی پیدا کنم= 3/27 %

کاملا راضی هستم= 54/74 %

.

.

- چرا در تلگرام یا اینستاگرام بانک عضو نیستید؟

دسترسی به شبکه های اجتماعی ندارم = 12/91 %

اصلا نمی دانم چطور باید عضو کانال یا صفحه بانکم بشوم= 24/11 %

عضو بودم ولی به دلیل حجم مطالب زیاد و بعضا غیرمفید، عضویت را لغو کردم=1/71 %

تمایلی به عضویت ندارم= 47/90%

عضو هستم= 11/98 %

.

.

- مهمترین دلیل شما برای انتخاب بانک انصار و افتتاح حساب چه بوده است؟

افتتاح حساب برای دریافت حقوق و دریافت وام و... = 33/44%

دریافت سود بیشتر = 4/04 %

تبلیغات خوب و جذاب= 2/49 %

ارائه خدمات خوب و مفید=23/64/ %

برخورد مناسب کارکنان= 13/37 %

توصیه اطرافیان= 4/51 %

آسان بودن دسترسی= 8/86 %

سایر دلایل= 7/62 %

 

 

 

► شعب موسسه انصار

بنر