مصاحبه با کلی پی ارا موسس فروشگاه اینترنتی محصولات شوینده

شنبه ، 13 ارديبهشت 1393 ، 05:25


کلی در زمان جوانی کلاس های صابون سازی را شرکت میکرده است. او علاقه زیادی به درس شیمی داشته بنابراین در این کلاس ها که صابون سازی را به روش های دستی آموزش میدانند شرکت کرده است. او و همسرش یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کردند و محصولاتشان را به فروش میرسانند. محصولات آنها انواع و اقسام صابون های آرایش و بهداشتی است. گروه خبری بانکی دات آی آر مصاحبه ی انجام شده با وی را برای شما گرد آوری نموده است.

لطفاً در مورد تجارت خود برای خوانندگان ما بگویید. ایده ی شما برای انجام این کار از کجا نشات گرفته است؟
من در کلاس های صابون سازی که در آریزونا برگزار میشد شرکت کردم در آن زمان این کلاس ها برای افراد علاقمند به این کار به صورت رایگان برگزار میشد و من از این فرصت استفاده کرده و کلاس ها را شرکت کردم پس از آن یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کردم و از سال 2001 مشغول به فعالیت هستم.

 


آیا کار شما با زندگی شخصی تداخلی دارد؟
کار من به گونه ایست که همسرم هم جزئی از آن است زیرا او مدیریت سایت را بر عهده دارد بنابراین چون با هم کار میکنیم هیچ مشکلی از این بابت نداریم. البته در طول انجام کار ممکن است با چالش های مختلفی روبرو بشویم مثل چالش های مالی اما تجربه به ما کمک میکند که از پس این چالش ها بر بیاییم در اصل هر چقدر تجربه مان بیشتر میشود مشکلات کمتری پیش می آید. در اصل کار ما یک کار خانوادگی است که همه با هم مشارکت میکنیم.

شما برای کسانی که میخواهند برای اولین بار کاری را راه بیندازند و درآمد زایی کنند چه پیشنهادی دارید؟
زنان کار آفرین باید جرات و اعتماد به نفس بالا داشته باشند. ضعف کاری باعث توقف کار خواهد شد. مزایای کار آفرینی درآمد زایی است اما معایب آن این است که اگر انگیزه کافی نباشد کار پیشرفت نخواهد کرد. به اعتقاد من برای حرفه ای شدن باید از پایه شروع کرد. برای زنان فرصت های شغلی زیادی وجود دارد اما آنچه که مهم است موقعیت و پوزیشن کاری است. بانوان کارآفرین اغلب با علاقه کار را راه اندازی میکنند این خیلی در پیشرفت آنها مهم است.


آرزوی شما در آینده چیست؟
دلم میخواهد که یک انبار بزرگ تهیه کنم و محصولات بیشتری برای ارائه به مشتری ها داشته باشم. فکر میکنم باید در آینده کارمان را بیش از پیش گسترش بدهیم.


کسانی که میخواهند کار شما را آغاز کنند باید به چه نکاتی بیشتر توجه کنند؟

برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی باید در درجه ی اول یک مهندس آی تی وجود داشته باشد تا کار پشتیبانی و نرم افزاری را انجام دهد. پس از آن نوبت به تبلیغات وسیع میرسد که باید همه با محصولات شما آشنا باشند و در نهایت میزان سرمایه ای که نیاز به راه اندازی کار دارید.


مصاحبه کننده: ممنون از شما بابت زمانی که برای  مصاحبه در اختیار ما قرار دادید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► بانکی: پیش خوان روزنامه های اقتصادی امروز،13 اردیبهشت 93
7راهکار مالی برای خانمها ◄

مطالب مرتبط
بنر