برای مشاهده لیست کامل شعب بانک اینجا کلیک کنید"جدید"
مدیرعامل: دکترآیت الله ابراهیمی
خدمات بانک انصار
ـ انصار کارت بانک انصار
ـ سپرده باقیات الصالحات
ـ سپرده قرض الحسنه جاری بانک انصار
ـ سپرده قرض الحسنه پس انداز بانک انصار
ـ سپرده پس انداز عضویت بانک انصار
ـ سپرده قرض الحسنه مسدودی بانک انصار
ـ سپرده پس انداز کودک و دانش آموز بانک انصار
ـ سپرده سرمایه گذاری کوتاه و بلند مدت بانک انصار
ـ سپرده سرمایه گذاری اندوخته تامین آتیه بانک انصار
ـ ارائه خدمات نوین بانکی بین کلیه حساب ها بانک انصار
اطلاعات پایه بانک انصار
پس از موافقت ضمنی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با تأسیس بانک انصار دراوایل سال 1388 ،
هیأت موسس بانک نسبت به تهیه برنامه های عملیاتی و چارچوب راهبردی کار بانک اقدام نمودند . در این راستا
طرح اساسنامه بانک نیز به بانک مرکزی تقدیم شد. اساسنامه پیشنهادی در تاریخ 1388/6/31 در یک هزار و صد و دومین جلسه شورای عالی پول و اعتبار مطرح شد و به تصویب رسید.
پس از تصویب اساسنامه در شورای مذکور ، هماهنگی لازم با بانک مرکزی به مدت 3 ماه جریان یافت و نهایتاً در تاریخ 1388/2/10 نامه موافقت اصولی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران خطاب به هیأت موسس و سازمان بورس و اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری صادر گردید.
تهیه اطلاعات تکمیلی مورد نیاز بورس و اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری به سرعت با بکارگیری کارشناسان عالی انجام شد و پس از اخذ موافقت های مورد نیاز زمان پذیره نویسی عمومی بانک انصار از تاریخ 1388/12/15 تا تاریخ 1388/12/15 تعیین و و برگزار شد.
در ادامه روند پیگیری تأسیس بانک انصار ، جلسه مجمع عمومی هیأت موسس در تاریخ 1389/2/5 برگزار و دستورات ذیل بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید:
بررسی و تصویب گزارش موسسین .
اجراز پذیره نویسی کلیه سهام بانک و تأدیه مبالغ لازم.
تصویب طرح اساسنامه بانک .
انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره.
انتخاب بازرسان اصلی و علی البدل وتعیین حق الزحمه مربوطه.
انتخاب روزنامه های کثیر الانتشار جهت درج آگهی های بانک .
سایر موارد.
بانک انصار در تاریخ 1389/8/3 با شماره 374528 در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری به ثبت رسید و شخصیت حقوقی آن شکل گرفت و نهایتاً با نامه شماره 59204 تاریخ 1389/3/20 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بعنوان یازدهمین بانک خصوصی کشور فعالیت خود را آغاز نمود.
کمک به ایجاد فضای رقابتی سالم ، تشویق پس انداز و سرمایه گذاری ، حفظ حقوق سرمایه گذاران ،
ایجاد زمینه رشد و توسعه اقتصادی از اهم مواردی است که مورد توجه مدیران و کارکنان خدوم این بانک می باشد.
بانک انصار در حال حاضر با ارائه انواع خدمات نوین بانکی در بیش از 600 شعبه و 70 باجه یکپارچه درخدمت هموطنان عزیز و گرامی می باشد.
مرکز خدمات مشتریان تهران - خيابان شهيد کلاهدوز (دولت) - نبش چهارراه دلبخواه پلاک 66
تلفن 096300
بانکداری نوین ( آنی بانک، اینترنت، همراه بانک، تلفن بانک): تهران -اتوبان شهید ستاری - خیابان حیدری مقدم - پلاک 209
کد پستی : 1476633851
تلفن : 44466500-5
ساختمان مرکزی تهران -خيابان پاسداران شمالی - نرسیده به صاحبقرانيه پلاک 539
کد پستی : 19575-497
تلفن : 22815280-5
ساختمان دولت تهران - خيابان شهيد کلاهدوز (دولت) - نبش چهارراه دلبخواه پلاک 66
تلفن : 22565000-22565499
سهام و مجامع تهران-خیابان طالقانی-خیابان ایرانشهر جنوبی- نرسیده به خیابان سمیه-بن بست ظهیر الاسلام-پلاک 6- امور سهام بانک انصار
تلفن : 88823730-88823828
فکس: 88823626
مبادلات بین بانکی خیابان ایرانشهر جنوبی-قبل تقاطع سمیه - بن بست ظهیر الاسلام پلاک 6
تلفن ساتنا : 26112014
تلفن پایا : 26112013
ساختمان فناوری اطلاعات و ارتباطات: تهران - خيابان پاسداران - بالاتر از چهارراه پاسدارن - بهارستان هفتم پلاک 2
تلفن : 22566731-4
-----------------------------------------------------
نتایج نظرسنجی سومین دوره جشنواره بانک محبوب من_ بانک انصار
پس از بررسی آمارهای بدست آماده از مشتریان بانک انصار که در سومین جشنواره «بانک محبوب من» شرکت کرده بودند، نتایج زیر حاصل شد:
تعداد کل شرکت کنندگان: 51162
- تحصیلات شرکت کنندگان نظرسنجی
زیردیپلم= 5/60%
دیپلم= 21/20 %
لیسانس= 45/60 %
فوق لیسانس= 24/40 %
دکترا و بالاتر= 3/20 %
.
.
- چرا از اینترنت بانک و موبایل بانک کمتر از دیگر خدمات بانک استفاده می کنید؟
نمی دانم چطور باید فعال کرده و استفاده کنم= 7/47 %
نمی دانم اینترنت بانک دقیقا چه خدماتی ارائه می دهد=4/35 %
آموزشی در این حوزه دریافت نکرده ام که بخواهم استفاده کنم=8/55 %
نسبت به امنیت خوشبین نیستم= 11/98%
استفاده می کنم= 66/25 %
.
.
- آیا از بانک انصار در حوزه آموزش نکات امنیتی و نحوه استفاده از خدمات بانکی راضی هستید؟
اصلا تا به حال آموزشی دریافت نکرده ام= 18/51 %
متصدی تا حدودی توضیح داد= 22/08 %
به سختی می توانم راهنمایی پیدا کنم= 3/27 %
کاملا راضی هستم= 54/74 %
.
.
- چرا در تلگرام یا اینستاگرام بانک عضو نیستید؟
دسترسی به شبکه های اجتماعی ندارم = 12/91 %
اصلا نمی دانم چطور باید عضو کانال یا صفحه بانکم بشوم= 24/11 %
عضو بودم ولی به دلیل حجم مطالب زیاد و بعضا غیرمفید، عضویت را لغو کردم=1/71 %
تمایلی به عضویت ندارم= 47/90%
عضو هستم= 11/98 %
.
.
- مهمترین دلیل شما برای انتخاب بانک انصار و افتتاح حساب چه بوده است؟
افتتاح حساب برای دریافت حقوق و دریافت وام و... = 33/44%
دریافت سود بیشتر = 4/04 %
تبلیغات خوب و جذاب= 2/49 %
ارائه خدمات خوب و مفید=23/64/ %
برخورد مناسب کارکنان= 13/37 %
توصیه اطرافیان= 4/51 %
آسان بودن دسترسی= 8/86 %
سایر دلایل= 7/62 %