بهترین مراکز خرید برای عروس و داماد ها

چهارشنبه ، 27 شهریور 1392 ، 08:27

همزمان با میلاد امام رضا(ع) و جشن های این ایام بسیاری زوج های جوان زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند و یا تصمیم گرفته اند زندگی شان را آغاز کنند.

به گزارش بانکی دات آی آر، برخلاف تصور عموم خرید عروسی و انجام کارهای این مراسم اگرچه امید بخش است اما همیشه شاد نیست. زوجین معمولا شناخت کافی از یکدیگر و سلیقه هم ندارند و از سوی دیگر هزینه ها و نیاز به مدیریت منابع و مصارف بعضا باعث شکل گیری بحث و جدل بین آنها می شود در این گزارش شما را بار مرکز خرید عروس و داماد های تهران آشنا می کنیم. جایی که شاهد لبخند ها و بحث های شیرین فراوانی است.



بورس لباس عروس در تهران:

چهار راه امير اكرم ،کوچه برلن ،امامزاده حسن ،مرکز خرید پاسداران ،مرکز خرید ونک و ميرداماد است . حدود قيمت لباس عروس‌ها بستگی دارد به اینکه از کجا بخرید البته سلیقه خریدران هر منطقه و مخصوصا بوجه شان سبک مدلهای هر منطقه را تعریف می کند. حدود قیمت های چهارراه امیر اکرم ،کوچه برلن و امامزاده حسن  (خیابان امین الملک) تقریبا در یک ردیف می باشد متوسط وخوب و با کمی بیشتر هزینه کردن می توانید لباسی بسیار زیبا داشته باشید. راستی بازار افسریه را هم در یادتان بسپارید. در خيابان ميرداماد (میدان محسنی کوچه وزیری) ونک و پاسداران معمولا لباس عروس از رنج متوسط به بالا شروع می شود. خيلي از لباس‌ها كار كشور چين هستند و بعضي‌هاي‌شان هم كار تركيه. از اين مدلها كارهاي تركيه معمولا مدل‌هاي بهتري دارند و كيفيت‌شان هم خيلي بهتر است. آمريكا هم در بين توليد‌كنندگان لباس‌هاي عروس، مدل‌هاي بسيار زيبا دارد.

قيمت خريد لباس عروس‌هاي مارك دار بالاست و لزومي ندارد كه حتما لباس مارك‌دار انتخاب كنيد برندهايي مثل ديويد برايد و ديميتريوس جزو برندهايی در اين زمينه هستند. برند كارلو پينياتلي ايتاليايي و سارا بلا در تركيه نيز جزو ديگر برندهاي محبوب هستند كه عروس‌ها مي‌توانند براي خريدشان سري به مزون‌هاي ميرداماد بزنند و البته برند پرونوويا اسپانيايي هم اين روزها بسيار محبوب است.

از طرف ديگر مي‌توانيد لباس عروس‌تان را كرايه كنيد. قيمت كرايه لباس‌ها با توجه به قيمت فروش لباس تعيين مي‌شود.که واقعا به صرفه تر آن است  که لباس را اجاره کنید اجاره لباس هم بستگي به مارك دار بودن و نبودن شان دارد. شيوه ديگري در مورد اجاره لباس هم هست كه در خيلي از مزون‌ها به عروس خانم پيشنهاد مي‌شود و آن اين‌كه لباسي را با سايز و مدلي كه شما مي‌پسنديد را برای‌تان مي‌دوزند با قيمتي در حد فروش، همان لباس را به‌خود شما اجاره مي‌دهند، يعني همان شيوه كرايه است ولي با سليقه و سايز شما.اگر تصميم گرفته‌ايد لباس عروسي‌تان را خريداري كنيد و براي‌تان مهم است كه آن را يادگاري نگه داريد، مواردی مانند دوخت، جنس پارچه، ميزان كار دستي كه روي آن انجام مي‌شود و همچنين نوع سنگ يا ديگر موادي كه به‌عنوان كار لباس روي آن به كار مي‌رود، در قیمت گذاری آن مهم است .بد نيست بدانيد اين هزينه به‌دليل كار ويژه‌اي است كه روي لباس شما انجام مي‌شود؛ شامل برش توسط بهترين برشكاران، دوخت سنگ‌هاي زينتي گران قيمت، پارچه‌هاي تمام ابريشم و...


البته در اين مورد هستند مزون‌هايي كه مي‌توانيد با پرو نمونه‌هاي ژورنالي از كشورهاي ديگر، لباس‌تان را از بهترين مزون‌هاي اروپايي سفارش دهيد و البته به قيمت روز‌

برای تور و تاج عروس هم سری به کوچه رفاهی بزنید

مرکز خرید کارت عروسی:

میدان بهارستان برای عموم مردم کشور محل بحث های داغ سیاسی و تصمیم گیری های کلان است . بله به دلیل استقرار مجلس شورای اسلامی این میدان بیش از پیش معروف شده است. اما بهارستان برای زوج های جوان محلی است پر از فرصت انتخاب های متعدد برای خرید کارت عروسی .

هر جور که فکرش را بکنید از سنتی تا مدرن، ساده تا فانتزی ترین کارت ها را می توانید آنجا پیدا کنید.

مرکز خرید کت و شلوار دامادی:

باب همایون یکی از خیابان های بسیار قدیمی شهر است. خیابانی که مدت هاست پاتوقی برای تولید و فروش کت و شلوار و لباس های مردانه است. خیابان باب همایون در گذشته بیشتر مورد توجه دامادهای تهرانی قرار داشته و روز به روز تعداد این مشتریان خاص در این منطقه کم شده است. این خیابان از شمال به چهار راه استانبول و میدان فردوسی، از جنوب به خیابان 15 خرداد، از شرق به پامنار و از غرب هم به میدان حسن آباد دسترسی دارد.

ویترین اغلب فروشگاه های این منطقه مثل بافت خیابان قدیمی است. چند تابلو هم سر در مغازه ها با تاریخ تاسیس آنها نصب شده که نشان دهنده قدمت آن است. پشت تمام ویترین ها تعداد زیادی مانکن کت و شلوار پوشیده قرار دارد که اغلب بهترین مدل های موجود آن فروشگاه است. پارچه های اغلب این کت و شلوارها فاستونی، ترک یا ایتالیایی است.


بعضی از همین فروشگاه ها شعبه دیگری در خیابان میرداماد یا خیابان ولیعصر دارند اما اختلاف قیمت اینجا با آنجا بسیار است. قیمت های کت و شلوار ها در اینجا بستگی به جنس پارچه دارد. در این فصل کت و شلوار های تابستانه و خنک قیمت بیشتری پیدا می کنند چرا که خرید آنها بیشتر شده پس فروشندگان هم باید از این فرصت استفاده کنند. یکی از فروشگاه های بسیار قدیمی اینجا که شعبه دیگری هم در خیابان ولیعصر دارد بعد از درخواست تخفیف یک کت و شلوار 450 هزار تومانی از طرف ما این خواسته را رد می کند و می گوید که قیمت همین کت و شلوار با همین مدل و پارچه در شعبه دیگر تقریبا با دو برابر قیمت اینجا عرضه می شود و دلیل این اختلاف اول منطقه است و دوم مشتریان هر منطقه. ارزان ترین قیمت کت و شلوار در باب همایون 100 هزار تومان و این مبلغ به بالای یک میلیون تومان هم می رسد. اگر احتیاج به خرید ست کامل لباس مجلسی دارید کمی حوصله کنید و به تمام فروشگاه های این خیابان سری بزنید و علاوه بر کت و شلوار پیراهن و کمربندتان را هم خریداری کنید آن هم با قیمت مناسب تر از جاهای دیگر. پیراهن ها هم قیمت های از 17 هزار تومان به بالا دارد.

تولید شلوار جین هم یکی دیگر از تولیدات این منطقه است. شلوار هایی با پارچه های وارداتی و دوخت وطنی که کیفیت قابل قبولی هم دارند. رنج قیمت این شلوارها 60 تا 120 هزار تومان است و تنوع مدل و رنگ این شلوارها بسیار است.

مراکزی که نام بردیم مراکز سنتی خرید های عروسی اند اما در سراسر شهر مراکز خوب و معتبری شکل گرفته اند که میزبان زوج های جوان اند.

حلقه

قیمت طلا در سراسر تهران و البته کشور یکسان است پس شما از بازار تهران تا لوکس فروشی های میرداماد را می توانید سربزنید . مساله این است که چقدر برای خرید بودجه در نظر گرفته باشید.

برند ها و مارک های مشهور مسلما برای خرید هزینه بیشتری طلب می کنند. اما مغازه های قدیمی و باسابقه که لزوما برند هم نیستند هم کارهای زیبا و دیدنی ای عرضه می کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

 

► موفق ها/ نریمان فروردین
تبریک رئیس جمهور به بانویی که باعث افتخار ایران شد/عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر