مایکروسافت با سربازان آمریکایی می آید

شنبه ، 18 آبان 1392 ، 14:11

اخیرا شرکت  مایکروسافت اعلام کرده که در حال آماده شدن برای برگزاری دوره هایی برای افرادی است که خدمت در ارتش ایالات متحده آمریکا را رها کرده اند تا بتوانند مشغول کار شده و درآمد کسب کنند.

به گزارش بانکی دات آی آر، البته این شرکت اعلام کرده تضمین می کند که این افراد پس از گذراندن دوره می توانند مشغول کار شده و کسب درآمد کنند.

دوره ای که قرار است توسط مایکروسافت برگزار شود، یک دوره شانزده هفته ای مهارت های آی تی است که توسط آکادمی نرم‌‏افزار‌ها و سیستم‌‏های مایکروسافت برگزار می شود. این آکادمی اعلام کرده است قصد دارد مهارت‏‌های مقدماتی را که برای حرفه‏‌هایی مثل برنامه نویسی، مهندسی نرم‌‏افزار و یا مدیریت پروژه‏‌های آی تی لازم است، به شرکت‏‌کنندگان آموزش دهد.

مایکروسافت قرار است که این افراد را به عنوان تست کننده نرم افزارهایش استخدام کند. البته همه کارآموزان در مایکرو سافت استخدام نمی شوند و تعدادی از آنها به شرکت لانچ کانسلتینگ می پیوندند که یک شرکت مشاوره‏‌دهی در زمینه فناوری‏‌های آی تی است و مدیریت این طرح آموزشی را برعهده دارد.
در کشور آمریکا، افرادی که از ارتش بازنشسته می شوند و همچنین آنهایی که از کار در ارتش کناره گیری می کنند، همیشه با مشکل کار مواجه هستند و مایکروسافت از معدود شرکت هایی است که تصمیم گرفته برای این افراد وضعیتی فراهم کند که بتوانند کسب درآمد کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

 

► اپلیکیشنی جالب برای ارتباط تلفنی با ناشنوایان/عکس
نسخه خاص از مک پرو جدید/عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر