اسپیکر هایی که چشمان شما را می دزدند/عکس

يكشنبه ، 3 آذر 1392 ، 13:51

 

اسپیکر معمولا باید صدای خوب و باکیفیتی داشته باشد اما اسپیکر های این گزارش علاوه بر صدای با کیفیت و قوی چشمان شما راهم می دزدند.


JLB Pulse:

شرکت JLB که یکی از معروفترین وسایل الکترونیکی است ، اخیرا اسپیکر قابل حملی به نام Pulse تولید کرده که با دیگر رقیبانش فرق بسیاری دارد. بدنی این اسپیکر از لامپ های LED ای که کنار هم قرار دارند ساخته شده است که در حین پخش موسیقی دنیایی از رنگ را برای کاربرانش پدید می آورد. این اسپیکر به کمک بلوتوث و سیستم NFC کار می کند و قیمتی برابر 200 دلار دارد.

 


Logitech UE BOOM:

همه با نام لاجیتک آشنا هستیم و اسپیکر ها و موس های با کیفیت این شرکت را دیده ایم. حال اخیرا شرکت لاجیتک محصولی عرضه کرده که بیشتر به یک جامدادی شباهت دارد تا به یک اسپیکر قابل حمل. این اسپیکر زیبا هم از کارهایی است که با قیمت 180 دلار عرضه شده و توانسته به خوبی فروش کند. امکانات ارتباطیش هم مانند JLB Pulse است.


Beats Pills:

کمتر کسی است که تبلیغات گسترده این محصول را ندیده باشد. این محصول که 180 دلار قیمت دارد توانسته حتی میان خوانندگان مشهور هم محبوب شده است. این محصول در کشور ایران به قیمت 700 هزار تومان موجود است و اکثر رنگ های آن عرضه شده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► تغییر و تحول در دنیای اینستاگرام
شرکت گوگل بابت خرابکاری جایزه می دهد ◄

مطالب مرتبط
بنر