مایکروسافت سرفیس جدید را همین ماه عرضه خواهد کرد

سه شنبه ، 16 ارديبهشت 1393 ، 13:36


در حالی که تبلت های شرکت مایکروسافت در طول 3 سال گذشته نتوانسته چندان نسبت به رقیبان اپلی و گوگلی خود پیش روی کند، ولی شرکت مایکرو سافت قصد دارد نسخه ای جدید از سری تبلت های سرفیس خود را در همین ماه به بازار جهانی عرضه کند. مایکروسافت از سال 2012 با عرضه سرفیس آر – تی به طور جدی وارد این بازار شد و سپس در اوایل سال 2013 سرفیس پرو را عرضه کرد.

 


حال این شرکت قصد دارد جدیدترین مدل از تبلت سرفیس خود را با نمایشگر 7.5 اینچی و سازگاری با دو ویندوز آر-تی و 8.1 در روز ۲۰ می روانه بازار جهانی کند.


آخرین سری از تبلت های عرضه شده این شرکت سرفیس 2 و سرفیس پرو 2 بودند که در اواخر سال گذشته میلادی در دسترس علاقمندان قرار گرفتند. همچون دو نسخه اول این تبلت، دو نسخه بعدی هم چندان مورد توجه قرار نگرفتند. ولی مایکروسافت معتقد است که با صفحه نمایش به دقت 1440 در 1080 می تواند نظر تبلت باز ها را به خود جلب کند. تبلت‌های قبلی این شرکت از نمایشگرهای 10.6 اینچی و دقت تصویر 1920 در 1080 برخوردار بودند.


بهره‌مندی از پردازنده آی آر ام ساخت شرکت کوآلکوم و سازگاری با دو سیستم عامل آر تی و 8.1 از جمله ویژگی‌های این محصول است. اگر چه قیمت این محصول هنوز اعلام نشده، ولی به نظر می آید که مایکروسافت قصد دارد کمی نسبت به نسخه های قبلی، قیمت سرفیس جدید را کاهش دهد. زیرا یکی از دلایل فروش کم این بتلت عموما قیمت بالایش به حساب می آمد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

 

► هشتمین iOS در را است
نسخه توسعه یافته گلکسی اس 5 تایید شد ◄

مطالب مرتبط
بنر