اپل سقوط خواهد کرد

چهارشنبه ، 31 ارديبهشت 1393 ، 05:11


یکی از بزرگان سرمایه گذاری در حوزه فناوری که فِرِد ویلسون نام دارد در آخرین گفت و گو خود با بنیان گذار تک کرانچ، مایکل آرینگتون گفته که اپل از موقعیت عالی خود نزول می‌کند و طی ۶ سال آینده نام آن حتی در جمع ۳ شرکت بر‌تر جهان هم دیده نخواهد شد.

 


ویلسون که یکی از بنیانگذاران و از مدیران مرکز سرمایه گذاری Union Square Ventures است، از ابتدا به واسطه سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های بزرگ و شرکت های عرضه کننده خدمات اینترنتی مانند Kickstarter ،Foursquare  و توئیتر شهرت فراوان دارد.

 

 


ویلسون در گفت و گو خود گفته که فکر می کند که شرکت اپل بیش از اندازه روی سخت‌افزار تمرکز کرده است و باید گفت که سخت‌افزار در حال تبدیل شدن به یک کالای معمولی است و شرکت اپل در حوزه خدمات پردازش ابری حرفی برای گفتن ندارد و آنچه که در حوزه خدمات ابری ارایه می کند اصلا مناسب نیست و بر این اساس معتقد است که آن‌ها هیچ تفکری در زمینه داده ها و فضای پردازش ابری ندارند.


در حالی که شرکت اپل به صورت جدی روی جذب کارمندان جدید تمرکز کرده و قصد دارد چندین دفتر جدید باز کند، گفته های ویلسون شاید آغازی برای نرم افزاری شدن اپل باشد. ویلسون در انتها گفته که بر‌ترین شرکت های حوزه فناوری در سال ۲۰۲۰ میلادی گوگل و فیس بوک هستند که البته هنوز به درستی مشخص نیست سومین شرکت در این زمینه کدام مرکز خواهد بود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► توییتر، SoundCloud را می خواهد
واتس‌اپ با ویندوز فونی ها خداحافظی کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر