چرا آیفون 5S بازی های گوشی را متحول نکرده است؟

پنجشنبه ، 8 خرداد 1393 ، 09:54


طرفداران آیفون هر سال منتظر ورود یک محصول جدید از سوی این شرکت هستند آیفون توانسته با معرفی محصولاتی با کیفیت بالا طرفداران زیادی را به خود جذب کند در اصل سیستم عامل قدرتمند گوشی های آیفون با وجود قیمت بسیار بالایی که دارند باز هم در جذب مشتری موفق بوده اند.

 


آیفون 5 با وجود اینکه سیستم قدرتمندی دارد اما گام های بزرگی در زمینه ی بازی های موبایل بر نداشته است. در اصل بازار بازی های آیفون 5S کار زیادی برای پیشبرد بازای ها انجام نداده است. آیفون  5S اولین گوشی هوشمندی است که در اجرای برنامه ها سریع عمل کرده و از لحاظ گرافیکی بسیار قدرتمند است این گوشی قادر به اجرای نرم افزارهای بسیار پیچیده است و میتواند همزمان چندین نرم افزار را اجرا کند بنابراین توقع بیشتری از بازی های پیشرفته در این گوشی هوشمند میرود.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر اسکات ریبرن تحلیل  گر بازی های موبایل معتقد است: " آیفون 5S خیلی نتوانسته در زمینه ی بازی های گوشی هوشمند تحول ایجاد کند زیرا تمامی گوشی ها در ارائه بازی های رایگان، دو بعدی و با گرافیک بالا موفق هستند بنابراین انتظار مصرف کنند گان از آیفون5S بیش از این است".


بازی های فانتزی معرفی شده در آیفون5S نتوانسته نیاز مصرف کنندگان را برطرف کند. اسکات اشتاینبرگ، مشاور نوآوری استراتژیک برای شرکت TechSavvy اعلام نموده: " میزان توقع مصرف کنندگان و طرفداران اپل حتی از نسبت به آنچه که در محصولات قبلی اپل بوده است نیز بیشتر شده است و در حال حاضر اپل نتوانسته به این نیاز مصرف کننده گان مثل قبل توجه کند."


انتقادهای دیگری که به بازی های آیفون 5 شده است رایگان نبودن بازی هاست در اکثر بازی ها ارتقا یا ورژن جدید ملزم به خرید و پرداخت پول است بنابراین با توجه به قیمت گوشی ها توقع مصرف کنندگان بالا میرود.


طرفداران آیفون به دلیل قدرتمند بودن سیستم عامل این گوشی منتظر بازی هایی با گرافیک بالا و به روز بودند اما آیفون نتوانسته هنوز پاسخی برای مصرف کنندگانش داشته باشد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► گوگل شرکت Twitch را میخرد
اتصال امن به اینترنت ◄

مطالب مرتبط
بنر