قابلیت های جدید Chrome cast

يكشنبه ، 1 تیر 1393 ، 05:17


Chrome cast ابزاری است که از لحاظ ظاهری شبیه به فلش مموری ها است اما از لحاظ عملکرد با آنها متفاوت است. Chrome cast را میتوان آنها به تلویزیون وصل کرده و از طریق گوشی های هوشمند آنها ار کنترل نمود میتوان برنامه های مختلف را از طریق Chrome cast روی صفحه نمایش تلویزیون ها پخش کرد.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر تلویزیون هایی که پورت  HDMI‌دارند میتوانند از این تکنولوژی پشتیبانی کنند به تازگی هم قابلیت های جدیدی به آن اضافه شده است. کاربران Chrome cast میتوانند ویدئو های یوتیوب را از طریق گوشی های هوشمند به Chrome cast فرستاده و آن را روی صفحه نمایش تلویزیون ببینند.

 


پخش ویدئوهای زنده از طریق Chrome cast از قابلیت های جدید این تکنولوژی است. Chrome cast میتواند به لپ تاپ های شخصی نیز متصل شده و شبیه به همان که روی صفحه نمایش تلویزیون عمل میکند روی لپ تاپ ها نیز به پخش برنامه های مختلف بپردازد.


کاربران با این قابلیت جدید  هر برنامه ای را که در یوتیوب پخش شود میتوانند روی صفحه نمایش تلویزیون ببینند علاوه بر این دیگر برنامه هایی هم که به صورت زنده پخش شود میتوانند از طریق گوشی های هوشمند روی Chrome cast قرار گرفته و در نهایت به نمایش دربیایند.


قابلیت جدید Chrome cast امکان پخش تمام برنامه های مختلفی را که این تکنولوژی از آن پشتیبانی میکند را دارد. Chrome cast با قیمت 35 دلاری خود توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► iWatch با صفحه نمایش 2.5 اینچی
قلم های طراحی با حساسیت بالا برای سیستم عامل IOS ◄

مطالب مرتبط
بنر