رونمایی از Xperia Z3 و Xperia Z2 چه زمانی خواهد بود؟

سه شنبه ، 10 تیر 1393 ، 12:57

 


شرکت سونی قصد دارد که محصول جدید خود یعنی Xperia Z3 را در آگوست امسال رونمایی کند. قرار است علاوه بر Z3 گوشی هوشمند Z2 هم در همین ماه رونمایی شود.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر سونی قصد دارد که با رونمایی محصولات جدید خود به خصوص گوشی های هوشمند از بازار جهانی این تکنولوژی ها دور نماند. مخصوصا اینکه سامسونگ و ال جی هم از رقبای آن هستند و البته اپل برای رونمایی گوشی های هوشمند فبلتها با سونی و دیگر شرکت ها رقابت میکند.

 


اما رقبای Xperia Z2 احتمالا گلکسی S5، آیفون6، HTC MB، LG G3 و Google Nexus6  هستند. بدون شک Xperia Z2 با یک کارت حافظه ی 3 گیگا بایتی رونمایی خواهد شد و دارای سیستم عامل اندروید OS 4.5 است.


وجود رزولوشن 1080*1920 و دوربینی با فلش LED هم از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند خواهد بود. صفحه نمایش Z2 حدود 5.2 اینچ است و با G3 که 5.5 اینچ است رقابت میکند. در کنار آن Google Nexus6 هم 6.3 اینچ اندازه دارد و بنابراین این گوشی های هوشمند با داشتن صفحه نمایش هایی با اندازه ی نزدیک به یکدیگر با هم رقابت میکنند. علاوه بر Z2 و Z3 گوشی هوشمند آیفون 6 هم در سپتامبر رونمایی خواهد شد که حتما وارد دور رقابت های جدید میشود.


این برای سونی بسیار مهم است که بتواند با معرفی Z2 و Z3 با اپل رقابت کند. صفحه نمایش Z3 یک صفحه نمایش منحنی شکل خواهد بود. صفحه نمایش منحنی آخرین مدل برای تولید صفحه نمایش ها در صنعت مربوط به خود است.


ال جی و سماسونگ هم محصولاتی با این صفحه نمایش معرفی خواهند نمود. این گوشی های هوشمند از لحاظ قیمتی هم بالا است. سونی احتمالا حدود 700 دلار برای قیمت گوشیهای جدید خود در نظر میگیرد که تقریبا نزدیک به قیمت Z1 است. اما Z3 از آیفون6 ارزان تر خواهد بود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► کاهش قیمت 25 درصدی ipod
اندروید یا آیفون؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر