تلاش بلک بری برای تغییر شکل ظاهری گوشیهای هوشمند

شنبه ، 21 تیر 1393 ، 12:07

 


بلک بری قصد دارد نسل جدید از گوشی های هوشمند خود را با ظاهری متفاوت تر از قبل تولید کند. این شرکت قصد دارد که گوشی های هوشمند نسل جدید را به صورت مربع شکل تولید  کند. این شرکت تصاویری هم از گوشی های هوشمندی که مربعی شکل هستند را رونمایی کرده است.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر بلک بری از اینکه طراحی متفاوتی را برای ظاهر گوشی های هوشمند ایجاد نموده بسیار خرسند است چون این شرکت معتقد است که شکل مستطیل گوشی های هوشمند بیشتر برای فیلم برداری و یا چت کردن مناسب است.


طراحی جدید گوشی های هوشمند بلک بری به نظر عجیب و غریب است اما این نوع از گوشیها چون مربع شکل هستند برای خواندن مطالب نوشتاری یا کتاب ها مناسب هستند. مثلا در هنگام استفاده از این گوشی های مربع شکل نیاز به حرکت دادن نوار کناری صفحه نمایش برای نمایش بیشتر مطالب در یک صفحه نیست و این جزء مزیت های این گوشی محسوب میشود.


همچنین مدل کیبورد این گوشی های مربعی شکل هم با انواع مستطیلی آن متفاوت است این نوع از طراحی برای کاربران بلک بری جالب به نظر میرسد البته بازخورد و استقبال  کاربران از این نوع از گوشی های هوشمند هنوز مشخص نیست.


مخصوصا از لحاظ خوش دست بودن این نوع از گوشی های مربعی شکل ممکن است کمتر مورد توجه کاربران قرار بگیرد و یا قرار دادن آن در جیب هم احتمالا سخت تر از گوشی های مستطیل شکل خواهد بود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► رونمایی تکنولوژی جدید ال جی برای کودکان
طراحی آیفون 6 چگونه خواهد بود؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر