صفحه نمایش هایی از جنس یاقوت

سه شنبه ، 24 تیر 1393 ، 11:38


استفاده از یاقوت بیشتر در صنعت جواهرسازی مورد استفاده قرار میگیرد اما کاربرد آن زیاد است مثلا در تولید لنز دوربینها و یا برای تزیین ساعت های مچی لوکس و همچنین به تازگی برای تولید صفحه نمایشها نیز از این ماده استفاده میشود. صفحه نمایشهایی که از جنس یاقوت هستند بسیار محکم میباشند و از کیفیت بالایی برخوردارند البته استحکام خود یاقوت خیلی زیاد تر است.

 

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر یاقوت یکی از با استحکام ترین مواد در جهان است که برای تولید صفحه نمایشها هم مورد استفاده قرار میگیرد چون از استحکام بالایی برخوردار است. احتمالا استفاده از این ماده برای صفحه نمایشها مورد توجه خیلی از تولید کنندگان قرار خواهد گرفت.


آیفون بعدی احتمالا دارای صفحه نمایشی از جنس یاقوت است چون اپل در حال طراحی یک مدل جدید از آیفون است به احتمال زیاد از این صفحه نمایشها استفاده میکند اما این در حالی است که خیلی از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند خیلی به تولید نسل جدیدی از صفحه نمایشها برای گوشی های آیفون امید ندارند.


اما در اوایل این هفته یوتیوب تصاویری را از صفحه نمایشهایی که از جنس یاقوت هستند و در آیفون بعدی مورد استفاده قرار گرفتند منتشر نمود البته استفاده از یاقوت در تولید صفحه نمایشها تا زمانی که اپل محصول جدیدش را رونمایی نکرده مشخص نیست اما چندان دور از ذهن نیست که اپل در آیفون بعدی از این صفحه نمایشها استفاده کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► تاخیر گوشی های Tizen سامسونگ
استفاده راحت از اپ ها در تکنولوژی های پوشیدنی ◄

مطالب مرتبط
بنر