جایزه ی گوگل به کاربران Chromcast

يكشنبه ، 5 مرداد 1393 ، 08:48

 


گوگل به کاربرانی که از Chromcast استفاده میکنند 90 روز استفاده از Google Play Music را رایگان اعلام کرده است. شرکت گوگل به دلیل جشن تولد Chromcast این هدیه را به کاربرانی که از این تکنولوژی استفاده میکنند داده است. کاربران میتوانند به مدت 3 ماه از Google play music به صورت رایگان استفاده کنند.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر گوگل قیمت Chromcast از 35 دلار به 5 دلار کاهش داده است که تقریبا این محصول را رایگان کرده است در این صورت کاربران Chromcast باید به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کنند. گوگل هر ساله از این جوایز و هدایا برای کاربران خود استفاده میکند.

 


کاربران در این صورت میتوانند به صورت نامحدود از امکانات Google play music حدوداً 30 دلار استفاده کنند. این جایزه تا 30 سپتامبر برای کاربران Chromcast قابل دسترس است یعنی کاربرانی هم که تا قبل از 30 سپتامبر Chromcast را خریداری کنند میتوانند به صورت رایگان از Google play music  استفاده کنند.


البته استقبال از Chromcast در طول یکسال چندان زیاد نبوده است و در طول 12 ماه که از رونمایی از این محصول و فروش آن میگذرد گوگل هنوز تعداد مشخصی را برای فروش آن اعلام نکرده است اما این جایزه در اصل یکی از روشهایی است که گوگل برای فروش بیشتر آن مورد استفاده قرار داده است.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► پرینترهای 3 بعدی امکانات خود را بیشتر میکنند
رونمایی از Sony Xperia M2 ◄

مطالب مرتبط
بنر