سونی هم تلویزیون های منحنی شکل تولید میکند

يكشنبه ، 19 مرداد 1393 ، 09:42


سونی هم مثل سامسونگ و ال جی به تولید تلویزیون های 4K با صفحه نمایش منحنی شکل میپردازد بنابراین این سه شرکت رقابت خود را در این بخش از تولید محصولات بیشتر میکنند. سونی اولین تلویزیون خود را که صفحه نمایش منحنی شکل دارد تولید میکند.

 

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر تفاوتی که سونی در تولید این تلویزیونها با دو رقیب دیگر خود دارد این است که میزان انحنای صفحه نمایش تلویزیون هایی که سونی تولید میکند از ال جی و سامسونگ کمتر است. سونی تلویزیون های جدید خود را در دو سایز 65 و 75 اینچی تولید خواهد نمود.


مدل این تلویزیونها با صفحه نمایش 65 اینچی KD-65S9005B و با صفحه نمایش 75 اینچی  KD-75S9005B‌است. سونی اعلام کرده که تلویزیون های جدیدی خود را با کیفیت بهتر تولید میکند مخصوصا گوشه های تلویزیون از کیفیت و وضوح تصویر بهتری برخوردار خواهد بود.


تلویزیون 4K منحنی شکل سونی در ماه آینده دربرلین رونمایی خواهد شد. احتمالا این محصول جدید در آمریکا هم به فروش خواهد رسید. این تلویزیون های جدید منحنی شکل سونی با تلویزیون های منحنی شکل سامسونگ از سری مدل های HU9000 که 65 و  78 اینچی است و به ترتیب 4300و 8000 دلار قیمت دارند به رقابت میپردازد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► نکاتی برای تمیز کردن و نگهداری گوشی های هوشمند
استفاده از باتری قدرتمند در آیفون 6 ◄

مطالب مرتبط
بنر