HTC Nexus 8 محصول گوگل و HTC

سه شنبه ، 21 مرداد 1393 ، 12:36


تصاویری از تبلت  HTC Nexus 8 منتشر شده که نشان میدهد دو شرکت گوگل و HTC برای تولید تبلت HTC Nexus 8 با یکدیگر همکاری میکنند. این تبلت دارای اندروید L است. بنابراین احتمالا تبلت های جدید Nexus در آینده تولید شرکت گوگل و HTC‌خواهد بود.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر نام هایی که برای تبلت Nexus که در آینده تولید میشوند در نظر گرفته شده Nexus 8، Nexus 9، HTC Volantis و  HTC Flounder‌است. بنابراین با این تصاویری که منتشر شده احتمالا گوگل قصد دارد نسل جدید از تبلتهای Nexus را در آینده تولید کند.


ویژگی هایی که برای این تبلت در نظر گرفته شده 4 گیگا بایت Ram، دوربین 8 مگا پیکسلی و دوربین 1.6 مگا پیکسلی که دوربین دوم تبلت محسوب میشود میباشد. پیش بینی شده که این تبلت توسط  HTC‌تولید میشود. از دیگر ویژگی های این تبلت میتوان به اسپیکرهای استریو در قسمت جلویی تبلت اشاره نمود علاوه بر اینها وزن این تبلت 418 یا 427 گرم میباشد.


تبلت HTC Nexus 8 8.9 اینچ صفحه نمایش با رزولوشن 1600*2560دارد که میتواند رقیب iPad mini باشد.  هنوز گوگل و HTC‌ در مورد تولید تبلت جدیدNexus  و همکاری با یکدیگر برای تولید این تبلت اخباری را منتشر نکردند. گوگل سعی میکند در محصولات خود از اندروید L استفاده کند. اگر این تبلت HTC Nexus 8 تولید شود احتمالا گوگل آن را در ماه اکتبر رونمایی خواهد کرد.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► آیا تکنولوژی های پوشیدنی میتواند جای گوشی هوشمند را بگیرند؟
گلکسی S5 آبی رنگ در آگوست به فروش میرسد ◄

مطالب مرتبط
بنر