بنر
بانک سامان

 

وبسایت اصلی

نت بانک سامان

مرکز سامان ارتباط

خدمات بانکی عمومی

خدمات بانکی سامانیان

 

سرپرست بانک سامان: ولی ضرابیه

تاریخچه و معرفی بانک سامان
بانک سامان به عنوان سومين بانک خصوصي کشور و اولين عضو گروه مالي سامان، تحت نظارت بانک مرکزي مرداد ماه 1381 با پيشينه اولين موسسه مالي و اعتباري کشور و با سرمايه اوليه 200 ميليارد ريال آغاز به کار کرد. و از شروع فعاليت با توجه به نياز مبرم کشور به تحول در زمينه صنعت بانکداري از سيستم بانکداري سنتي به بانکداري مدرن، ارائه خدمات بانکداري الکترونيکي را سرلوحه فعاليت بانکي خود قرار داده و در حال حاضر با سرمايه900 ميليارد ريال، در کنار خدمات بانکداري رايج براي اولين بار در کشور در زمينه ارائه سرويسهاي بانکداري الکترونيکي چون سامان کارت، اينترنت بانک ، موبايل بانک ، تلفن بانک و ارائه سيستمهاي on- line بانکي گام برداشت.

همچنين بانک سامان همگام با پيشرفت هاي جهاني و در سطح استاندارهاي بين المللي جديدترين سرويس هاي بانکي را نظير صدور کارتهاي اعتباري و خدمات پرداخت الکترونيک در سطح خرد و کلان جهت ورود به فصل جديدي از بازارهاي تجاري پيش روي مردم و تجار قرار داده است. که اين مهم براي اولين بار در کشور و سرمايه گذاري مستقيم اين بانک شکل گرفته است .

برخي از سرويسهاي ويژه بانک سامان در کنار انواع خدمات ارزي ، افتتاح انواع سپرده هاي بانکي کوتاه مدت و بلند مدت، حساب اندوخته ، ارائه تسهيلات در بخش هاي صنعتي و توليدي ، مسکن، خودرو و خريد لوازم مصرفي ارائه خدمات ويژه اعتبار در حساب قرض الحسنه جاري و حساب های پشتيبان براي حساب قرض الحسنه جاري مي باشد. بانک سامان در حال حاضر بازوي اجرايي دولت در زمينه تحقق دولت الکترونيک بوده و توانسته به عنوان اولين بانک کشور در زمينه خدمات پرداخت اينترنتي گام بردارد. انعقاد قرارداد با وزارت بازرگاني در زمينه گسترش تجارت الکترونيک، سازمان ميراث فرهنگي براي ارائه خدمات بانکي در سطح جهاني به توريست هاي خارجي و داخلي، امکان پرداخت قبوض آب، برق و تلفن از طريق اينترنت، خريد و فروش اينترنتي سهام، همکاري با سازمان سنجش براي ثبت نام اينترنتي در کنکور و بستن قرارداد با سازمان هواپيمايي کشور به منظور فروش اينترنتي بليط هواپيما و نيز فروش بليط قطارهاي مسافرتي رجا از طريق اينترنت مي توان نام برد. طرح گسترش خدمات نوين بانک سامان با ارائه خدماتي از قبيل تلفن بانک ، اينترنت بانک ، ايجاد مرکز پاسخگوئي به سوالات مشتريان ، شعبه بانکداري مدرن و قراردادن دستگاههاي پايانه فروش در مراکز معتبر در سطح ايران و چندين خدمت الکترونيکي ديگر بدنبال اهدافی همچون کاهش بارترافيکي ، سهولت در جابجائي و نقل و انتقال نقدينگي و خريد آسان و مطمئن در مراکز مورد تاييد بانک مي باشد.

از آنجا که صنعت بانکداري از جمله صنايع مهم و مطرح دنياست و گسترش روز افزون دانش بشري در زمينه علوم الکترونيکي سبب شده است که اين صنعت نيز از اين دانش بهره فراوان داشته باشد. بانك سامان به عنوان اولين بانک الکترونکي ايران در سال 1381 اولين اينترنت بانك در ايران را با امکان انتقال وجه راه‌اندازي کرد و توانست‌ گواهينامه (Secure socket layer)SSL را كه استاندارد جهاني در زمينه تامين امنيت ارتباطات اينترنتي است اخذ نمايد. راه‌اندازي خدمات پرداخت الكترونيك براي اولين بار در کشور از طريق اينترنت براي مبالغ خرد و كلان از ديگر خدمات منحصر به فرد اين بانک مي باشد.

از مهمترين فعاليتهاي بانک سامان مشارکت در اجراي طرح ارائه کوپن الکترونيک توسط وزارت بازرگاني مي باشد. همچنين بانک سامان مجري خدمات پرداخت اينترنتي طرح پيشگام تجارت الکترونيک وزارت بازرگاني، مجري طرح آزمايشي راه اندازي مرکز گواهينامه ديجيتال وزارت بازرگاني (به عنوان تنها بانك PKlenabled در ايران) و مجري پرداخت کلان طرح B2B وزارت بازرگاني با شرکتهاي شهروند و مينو نيز مي باشد.
در تمامی ساعات شبانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روز می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانيد با کارشناسان مرکز سامان ارتباط، به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شماره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی ۶۴۲۲-۰۲۱ در تماس باشيد
تهران، خيابان وليعصر، پس‌از تقاطع نيايش (از جنوب به شمال)، کوچه‌ عاطفی، شماره ۱۲۱
۰۲۱-۲۲۰۱۷۹۴۱ و ۰۲۱-۲۲۰۲۳۷۱۶ و ۰۲۱-۲۲۰۲۳۶۷۲ و ۰۲۱-۲۲۰۲۳۷۱۸ و ۰۲۱-۲۶۲۱۹۷۲۴ و ۰۲۱-۲۶۲۱۹۷۲۷     نمابر     ۰۲۱-۲۶۲۱۱۰۸۷

► بانک سامان

 
بنر
بنر
بنر
بنر

افراد حاضر

ما 758 مهمان آنلاین داریم