بنر
بانک سپه
مدیر عامل: محمدکاظم  چقازردی

تاریخچه و معرفی بانک سپه

در آغاز سال 1304 شمسی که هنوز آرامش در سراسر کشور و فعالیتهای عمومی در شئون مختلف اجتماعی محسوس نشده بود و تأثیر شگرف عوامل اقتصادی و بازرگانی در حیات سیاسی مملکت نمودی نداشت.

نخستین بانک ایرانی در 14 اردیبهشت ماه سال 1304 با سرمایه 3,883,950 ریال در محلی محدود – چند باب مغازه – تأسیس شد و در 24 اسفند همان سال اولین شعبه بانک سپه در شهر رشت افتتاح گردید.

و اکنون بانک سپه با بیش از 90 سال (نزدیک به یک قرن) تجربه به عنوان یکی از مهمترین نهادهای مالی و اقتصادی کشور با حدود 1800 شعبه توانسته با جذب سرمایه های سرگردان جامعه و سوق دادن آن به سمت فعالیتهای مولد اقتصادی در جهت تحقق اهداف اقتصادی کلان کشور مشارکتی مؤثر و مطلوب داشته باشد.

در عرصه بین المللی نیز با ایجاد واحدهای بانکی در کشورهایی چون آلمان، ایتالیا و فرانسه و همچنین بانک بین المللی سپه انگلستان، در ارائه خدمات بانکی از جایگاه ارزنده ای برخوردار است.

از اهم فعالیتهای بانک سپه در عرصه بین المللی می توان به خدماتی از قبیل افتتاح انواع حسابهای سپرده، انجام امور حوالجات ارزی، گشایش اعتبار اسنادی، ابلاغ اعتبارات اسنادی، پوشش اعتبارات اسنادی، تأیید اعتبارات اسنادی، صدور ضمانتنامه ارزی و... اشاره نمود.
مطالب فوق تاریخچه مختصری بود از این بانک کهن ایرانی، اما در این برهه زمانی که سرعت چرخه سازندگی در سراسر جهان، نیاز به حضور بانکها را هر روز افزایش می دهد، طبیعتاً با گسترش توان اقتصادی ملل مختلف در پهنه گیتی، نیاز به سیستم بانکی کارآمد و پویا بیش از پیش احساس می شود.

مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان بانک سپه (Contact Center)
تلفن: 88647002 و 88647001-021
نمابر: 88647028-021
پست الکترونیک: آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید
نشانی: تهران، بالاتر از میدان آرژانتین، ابتدای بزرگراه آفریقا، خیابان نوروز، ساختمان نگین سپه، طبقه 14
کدپستی: 1519662840

--------------------------------------------------------------------

نتایج نظرسنجی سومین دوره جشنواره بانک محبوب من_ بانک سپه (هفدهمین بانک محبوب کشور)
پس از بررسی آمارهای بدست آماده از مشتریان بانک سپه که در سومین جشنواره «بانک محبوب من» شرکت کرده بودند، نتایج زیر حاصل شد:
تعداد کل شرکت کنندگان: 51162
.
.
- تحصیلات شرکت کنندگان نظرسنجی
زیردیپلم= 3/13 %
دیپلم= 15/71 %
لیسانس= 50/69 %
فوق لیسانس= 28/30 %
دکترا و بالاتر= 2/17 %
.
.
- چرا از اینترنت بانک و موبایل بانک کمتر از دیگر خدمات بانک استفاده می کنید؟
نمی دانم چطور باید فعال کرده و استفاده کنم= 7/97 %
نمی دانم اینترنت بانک دقیقا چه خدماتی ارائه می دهد= 5/37 %
آموزشی در این حوزه دریافت نکرده ام که بخواهم استفاده کنم= 9/27 %
نسبت به امنیت خوشبین نیستم= 12/93 %
عضو هستم= 64/47 %
.
.
- آیا از بانک سپه در حوزه آموزش نکات امنیتی و نحوه استفاده از خدمات بانکی راضی هستید؟
اصلا تا به حال آموزشی دریافت نکرده ام= 20/33 %
متصدی تا حدودی توضیح داد= 16/91 %
به سختی می توانم راهنمایی پیدا کنم= 2/76 %
کاملا راضی هستم= 60 %
.
.
- چرا در تلگرام یا اینستاگرام بانک عضو نیستید؟
دسترسی به شبکه های اجتماعی ندارم = 9/59 %
اصلا نمی دانم چطور باید عضو کانال یا صفحه بانکم بشوم= 20/49 %
عضو بودم ولی به دلیل حجم مطالب زیاد و بعضا غیرمفید، عضویت را لغو کردم= 1/87 %
تمایلی به عضویت ندارم= 41/38 %
عضو هستم= 26/67 %
 
بنر
بنر

افراد حاضر

ما 929 مهمان آنلاین داریم