اطلاعیه های مهم کدال در بازار بورس مورخه ۱۵ بهمن ماه ۹۳

پنجشنبه ، 16 بهمن 1393 ، 09:20

 

بانکی دات آی آر: لازم به ذکر است که این تحلیل‌ها نظرات کارشناسان اختصاصی کارگزاری آبان است و هیچ تضمینی برای سودآور بودن نیست.

شرکت ماشین سازی اراک
نماد شرکت که اواخر دیماه برای تعدیل سود متوقف شده بود بازگشایی شد و به رغم رشد  7 درصدی سهم امروز را با صف فروش به پایان رسانید.
سال مالی شرکت سی و یکم شهریور ماه است. فاراک پیشبینی سود هر سهم سال 94 را بر اساس عملکرد سه ماهه 417 ریال اعلام کرده است که نسبت به اولین پیشبینی 25 درصد رشد داشته است و در سه ماهه توانسته 29 درصد آنرا پوشش دهد. هیئت مدیره درنظر دارد تقسيم 10درصد از سود خالص را به مجمع عمومي عادي ساليانه سال مالي 1394 پيشنهاد نمايد
فاراک در صنعت ساخت محصولات فلزی فعالیت می کند و عملیاتی نظیر ساخت، تولید، فروش و صادرات انواع ماشین آلات صنعتی و تجهیزات و خدمات مربوط به آنها را ارئه می دهد. دو قرارداد مهم شرکت مربوط به طرح ساماندهی بندر صادراتی ماهشهر برای شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران و تجهیزات فاز 14 پارس جنوبی برای شرکت نفت و گاز پارس است. دلیل اصلی تعدیل سود تغییرات مرتبط با این دو قرارداد عنوان شده است. درآمد طرح ساماندهی بندر صادراتی ماهشهر با 120 درصد رشد 52 میلیارد تومان و درآمد تجهیزات فاز 14 پارس جنوبی با 55 درصد کاهش 16 میلیارد تومان برآورد شده است. توافقات بعمل آمده با کارفرماي پروژه فاز 14 پارس جنوبي در خصوص ماليات بر ارزش افزوده منجر به اعمال تعديلات سنواتي و تغيير فروش شده است.
هزينه هاي صورت گرفته جهت احداث مجتمع آپارتماني 29 طبقه واقع در شهرستان بابلسر تا تاريخ 30/09/1393 مبلغ 12 میلیارد تومان بوده که در ترازنامه در سرفصل سرمايه گذاري هاي کوتاه مدت آمده است.
.

تحلیل و اخبار حوزه بورس در سایت بانکی با همکاری و حمایت کارگزاری آبان تولید و عرضه می شود.

 

► تحلیل تکنیکال نماد مپنا
تحلیل اختصاصی از بازار بورس ۱۵بهمن و پیش بینی بازار فردا ◄

مطالب مرتبط
بنر