تحلیل اختصاصی از بازار بورس ۲۰بهمن و پیش بینی بازار فردا

سه شنبه ، 21 بهمن 1393 ، 15:38

 

بانکی دات آی آر: لازم به ذکر است که این تحلیل‌ها نظرات کارشناسان اختصاصی کارگزاری آبان است و هیچ تضمینی برای سودآور بودن نیست.

به نظر برخلاف انتظار اصلاح تکنیکالی اکثر گروه ها اتمام نشده که توام شدن آنها با جو منفی ایجاد شده،بازاری سراسر منفی و نزولی را نمایان ساخت که با خریدهای پر حجم و جمع آوری صف فروش های نمادهای مهم و تاثیر گذار نیز متعادل نشد و پایانی منفی و اکثرا همراه صف فروش را تجربه نمودند.

برای فردا نیز بازاری منفی و البته در اواسط بازار متعادل پیش بینی می شود اما واقعا فروش برخی سهامداران و فعالین بازار با قیمت های ریزشی اخیر و p/e های سه وچهار جای تامل دارد و البته نگران کننده می باشد. همچنان امیدواریم تا زمان اندک باقی مانده برای دست یابی به توافقی اولیه، حداقل فعالین بازار سرمایه از فروش های احساسی تا جای امکان دوری نمایند تا حداقل از افت بیشتر بی منطق سهام شرکت های ارزنده ترجلوگیری شود.

در پرونده هسته ای به زمان حساسی رسیده ایم که بازهم امیدواریم با حصول توافق شاهد شکوفایی اقتصاد کل کشور و بازار سرمایه باشیم. واقعا ادامه منفی های امروز حرفی برای گفتن باقی نگذاشته، اما تعدیل منفی64% قند شیروان و اکثر هم گروهی ها به همراه صف های خرید آنها و رشد قیمتی قندیها در بازار سراسر قرمز امروز از اتفاقات جالب اما قابل قبول آنها بود که احتمالا برحسب بتا منفی بودن آنها می باشد. تعدیل مثبت15%غبشهر و علاقه حقوقی غشصفها و بترانس برای جمع آوری، منجر به رشد قیمتی آنها گردید.

تحلیل و اخبار حوزه بورس در سایت بانکی با همکاری و حمایت کارگزاری آبان تولید و عرضه می شود.

► اطلاعیه های مهم کدال در بازار بورس مورخه ۲۰ بهمن ماه ۹۳
تحلیل تکنیکال نماد گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو ◄

مطالب مرتبط
بنر